Експертна оцінка і перевірка всього збору предметів мистецтва, що належить компанії і на той момент нараховувала більше 5 000 робіт, почалася у 2002 році і призвела до того, що деякі роботи були відібрані для створення колекції Bayer. Колекцію можна умовно розділити на чотири художньо-історичні області. Німецький експресіонізм у ній представлений роботами Макса Бекмана, Ернста Людвіга Кірхнера, Еміля Нольде, Макса Пехштайна і Карла Шмідта-Роттлуффа. Модернізм паризької школи охоплює всю паризьку художню сцену початку 20-го століття, представлену роботами таких художників, як Жорж Брак, Марк Шагал, Жоан Міро і Пабло Пікассо.
Післявоєнний і неформальний живопис представлений у колекції здобутками Ернста Вільгельма Ная. Завдяки своїм малюнкам, сповненим свободи і спонтанності, а також інтуїтивному використанню кольору, Вільгельм Най займає найважливіше місце у післявоєнному живописі Німеччини. Основний акцент зроблений на живопис, створений в період між 70-ми роками 20-го століття і нашими днями. Саме в цьому контексті в колекцію включені роботи таких художників Західного узбережжя США, як Девід Хокні, Сем Френсіс і Ед Руша. Також виставлені полотна німецьких художників Джеральда Ріхтера, Альберта Олена, Мартіна Кіппенбергера, Яна Восса, а також фотографії Кандіди Хефер і широкоформатні полароїдні знімки Марини Абрамович і Ульви Улея.
У цей час прогалини в колекції поступово заповнюються як за рахунок розширення існуючих тем, так і завдяки відкриттю нових напрямків. Купуючи новітні роботи випускників художніх шкіл, компанія Bayer виконує соціальну місію – сприяти розвитку сучасного мистецтва, і використовує свою корпоративну колекцію для того, щоб донести мистецтво до широкої аудиторії. Завдання придбання робіт, написаних молодими авторами за останні п'ять років, полягає в постійному розширенні колекції, підтримуючи постійний високий інтерес із боку співробітників, клієнтів і відвідувачів, а також сприяючи спілкуванню між ними. Залучення до мистецтва – один з методів розвитку допитливого розуму, підтримки нестандартного мислення і підвищення готовності людей приймати зміни і гідно відповідати на виклики.
Виставка охоплює роботи наступних художників:
Марина Абрамович і Улей, П'єр Алешинський, Карел Аппель, Ундін Банделін, Ернст Барлах, Макс Бекман, Хуберт Берке, Жорж Брак, Вільям Браухаузер, Вернер Бюттнер, Ернст Карамелль, Марко Шагал, Едуардо Чильїда, Роберто Кордоні, Джон Копланс, Гійом Корнель, Карл-Фред Дамен, Лінн Девис, Ян Діббетс, Отто Дікс, Джозеф Фассбендер, Андреас Файнігер, Ліонель Файнігер, Гюнтер Ферг, Сем Френсіс, Чі Фрідлендер, Джованні да Болон'я, Марвен Граф, Андреас Гурскі, Еріх Хекель, Георг Херольд, Себаст'ян Херцау, Девід Хокні, Кандіда Хефер, Герхард Хеме, Макс Каус, Мартін Кіппенбергер, Ернст Людвіг Кірхнер, Імі Кнобель, Хеннінг Кюршнер, Генрі Лауренс, Зоя Леонард, Сілке Леверкюне, Сол Ле Вітт, Адольф Лутер, Герхард Маркс, Евальд Матаре, Георг Майстерманн, Маріо Мерц, Маноло Мілларес, Жоан Міро, Ернст Молленхауер, Генрі Мур, Отто Мюллер, Естер Мюллер, Майкл Моррілл, Ернст Вільгельм Най, Мартін Ноель, Еміль Нолде, Альберт Олен, Маркус Олен, Макс Пехштайн, Пабло Пікассо, Отто Піне, Хуан Ернандес Піжуан, Джеральд Ріхтер, Крістіан Рольфс, Джеймс Розенквіст, Томас Рафф, Ед Руша, Карл Шмідт-Роттлуфф, Томас Шміт, Єва Марія Шен, Вернер Шольц, Бернард Шульцу, Мартін Шустер, Шон Скаллі, Девід Шапіро, Беате Сланскі, Френк Стелла, Антоні Тапіес, Хільдегард Толкмітт, Ханн Трієр, Ян Восс, Енді Уорхол, Маріо Вайнберг, Зао Ву-Кі, Мішель Залопані.