02 серпня 2017

Група компаній Bayer: Показники діяльності на рівні минулорічних, незважаючи на спад в сегменті Crop Science

  • Збільшення продажів групи на 3,0 відсотки (з коригуванням відносно валютних курсів і портфоліо - на 1,9 відсотки) до відмітки 12 193 млн євро
  • Показник EBITDA до вирахування спеціальних статей знаходиться на рівні минулого року – 3 056 млн євро (плюс 0,1 відсотки)
  • Значний приріст доходів і прибутків в підрозділі Pharmaceuticals
  • Негативний вплив бізнесу у Бразилії на показники підрозділу Crop Science
  • Підрозділ Consumer Health працює в умовах складної ринкової кон’юнктури в Сполучених Штатах
  • Значний приріст продажів і прибутків у підрозділі Covestro
  • Чистий дохід знизився на 11,3 відсотки до відмітки 1 224 млн євро
  • Чистий прибуток з основної діяльності на одну акцію становить 1,81 євро (зниження на 12,6 відсотків)
  • Триває процес придбання Monsanto
  • Відкориговані прогнози для групи на 2017 р.

Леверкузен, 27 липня 2017 року – Операційні показники ефективності групи компаній Bayer у другому кварталі 2017 р. виявились аналогічними минулорічним показникам, незважаючи на відмічений спад в сегменті Crop Science. «Обсяги продажів і прибутків суттєво знизились в підрозділі Crop Science, що пов’язане з наявністю високих товарних запасів у Бразилії – другому за величиною сільськогосподарському ринку світу», - зазначив Голова Правління Вернер Бауманн (Werner Baumann) у четвер під час представлення проміжного звіту за другий квартал. «Однак нам вдалося досягти обнадійливого приросту доходів та прибутків в сегментах Pharmaceuticals і Animal Health», - додав він. Спад обсягів операцій в підрозділі Consumer Health передусім зумовлений складною кон’юнктурою ринку Сполучених Штатів. Відмічене загальне зниження продажів і прибутків в підрозділі Life Science. Підрозділ Covestro, зі свого боку, знову продемонстрував значний приріст продажів та прибутків. З огляду на результати діяльності в сегментах Crop Science і Consumer Health, група компаній Bayer переглянула свої річні прогнози.


Що стосується угоди про придбання Monsanto, Бауманн вважає, що її реалізація відбувається за планом. «Ми успішно проводимо переговори з контролюючими органами і не відстаємо від графіку», - зазначив він. 30 червня 2017 р. компанія Bayer подала заяву до Єврокомісії з метою затвердження запланованого придбання Monsanto, що є ще одним важливим етапом на шляху до реалізації угоди.


Продажі групи компаній Bayer у другому кварталі 2017 р. зросли на 3,0 відсотки до відмітки 12 193 млн євро (ІІ квартал 2016 р.: 11 833 млн євро). Показники продажів, скориговані відносно валютних курсів і портфоліо, збільшились на 1,9 відсотки. Продажі в сегменті Life Science становлять 8 714 млн євро (ІІ квартал 2016 р.: 8 858 млн євро), що на 2,8 відсотки менше (скориговані відносно валютних курсів і портфоліо) в порівнянні з минулим роком. Показник EBITDA до вирахування спеціальних статей досяг відмітки 3 056 млн євро (ІІ квартал 2016 р.: 3 054 млн євро), що відповідає показникам за аналогічний період минулого року (плюс 0,1 відсоток). EBIT, що становить 2 151 млн євро (ІІ квартал 2016 р.: 2 138 млн євро), також знаходиться на рівні минулорічного (плюс 0,6 відсотки) і включає спеціальні витрати в сумі 205 млн євро (ІІ кв. 2016 р.: 104 млн євро). Головним чином цей показник відображає коригування вартості в сегменті Pharmaceuticals і витрати, пов’язані з придбанням Monsanto та реалізацією програм підвищення ефективності. EBIT до вирахування спеціальних статей збільшився на 5,1 відсотки до відмітки 2 356 млн євро (ІІ кв. 2016 р.: 2 242 млн євро).


Чистий дохід зменшився на 11,3 відсотки до відмітки 1 224 млн євро (ІІ кв. 2016 р.: 1 380 млн євро), а чистий прибуток з основної діяльності на одну акцію (загалом) – на 16,2 відсотки до відмітки 1,40 євро (ІІ кв. 2016 р.: 1,67 євро). Чистий прибуток з основної діяльності на одну акцію від триваючих операцій знизився на 12,6 відсотки до відмітки 1,81 євро (2,07 євро). Значною мірою це зумовлене зменшенням частки участі Bayer в Covestro та збільшенням кількості акцій після випуску обов’язкових конвертованих облігацій у листопаді 2016 р.


Грошовий потік від основної діяльності (загалом) зріс на 16,7 відсотки до рівня 2 313 млн євро (ІІ кв. 2016 р.: 1 982 млн євро). Чистий фінансовий борг групи компаній Bayer зменшився на 1 мільярд євро до 9,4 мільярдів євро за період з 31 березня 2017 р. до кінця другого кварталу. Приплив грошових коштів від операційної діяльності та позитивний вплив коливання валютних курсів компенсували відтік грошових коштів на дивіденди. В результаті продажу акцій Covestro група отримала близько 1 мільярду євро.


Значне зростання прибутків в підрозділі Pharmaceuticals


Обсяги продажів рецептурних препаратів підвищились в другому кварталі на 4,4 відсотки (скориговані відносно валютних курсів і портфоліо) до відмітки 4 304 млн євро (ІІ кв. 2016 р.: 4 104 млн євро). «В сегменті Pharmaceuticals ми знову виграли від високих показників наших ключових продуктів і досягли дуже обнадійливого приросту доходів і прибутків», - зазначив Бауманн. Сукупний обсяг продажів перорального антикоагулянту Xarelto™, офтальмологічного препарату Eylea™, протиракових препаратів Xofigo™ та Stivarga™, а також препарату для лікування легеневої гіпертензії Adempas™ склав 1 555 мільйонів євро (ІІ кв. 2016 р.: 1 332 млн євро). Продажі Xarelto™ знову суттєво зросли на 18,4 відсотки з поправкою на валютні курси, зокрема переважно завдяки зростанню обсягу продажів у Європі та Китаї. Продажі препарату Eylea™ також значно зросли на 10,6 відсотки (скориговані відносно валютних курсів) в основному завдяки великим обсягам реалізації в Європі та обнадійливому приросту показників у Канаді та Австралії. Значною мірою збільшились обсяги продажів Xofigo™ - на 28,0 відсотків (скориговані відносно валютних курсів), що зумовлене успішним виходом на ринок Японії та збільшенням продажів у Сполучених Штатах і Європі. Також суттєво зросли продажі препарату Stivarga™ - на 20,8 відсотків (скориговані відносно валютних курсів). Це стало можливе завдяки збільшенню обсягів у Сполучених Штатах, де в тому числі було схвалене застосування препарату для терапії другої лінії пацієнтів з печінково-клітинним раком. Продажі лікарського засобу Adempas™ зросли на 17,9 відсотків (скориговані відносно валютних курсів) завдяки збереженню високих показників діяльності у Сполучених Штатах.


Збільшились загальні обсяги продажів гормональних внутрішньоматкових гормонвиділяючих систем сімейства Mirena™ на 4,5 відсотки (скориговані відносно валютних курсів). У Сполучених Штатах високі обсяги продажів продовжує забезпечувати успішний запуск внутрішньоматкового системи Kyleena™. Натомість загальні показники коагулянтів Kogenate™/Kovaltry™ зменшились в порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 7,7 відсотків (скориговані відносно валютних курсів) внаслідок збереження досить низьких обсягів замовлень з боку партнера по дистрибуції продукту. Як і очікувалось, продажі препарату для лікування розсіяного склерозу Betaferon™/Betaseron™ продемонстрували зниження на 6,4 відсотків (скориговані відносно валютних курсів). Це переважно було зумовлене низьким попитом у Сполучених Штатах та країнах Латинської Америки. Загалом, підрозділ Pharmaceuticals розширив свою діяльність у всіх регіонах.


Показник EBITDA до вирахування спеціальних статей у підрозділі Pharmaceuticals продемонстрував обнадійливе підвищення на 9,5 відсотків до відмітки 1 481 млн євро (ІІ кв. 2016 р.: 1 352 млн євро). Значне зростання прибутку переважно пояснюється збільшенням обсягів, тоді як собівартість продукції та витрати на дослідження та розробки залишались низькими.


Зменшення показників продажів в сегменті Consumer Health


Продажі безрецептурних препаратів знизились на 2,2 відсотки (скориговані відносно валютних курсів і портфоліо) до відмітки 1 542 млн євро (ІІ кв. 2016 р.: 1 553 млн євро). «Нами відмічений значний спад продажів у сегменті Consumer Health у Північній Америці, особливо у Сполучених Штатах, що зумовлене складними ринковими умовами», - пояснює Бауманн. «Натомість нам вдалося розширити бізнес у Латинській Америці та Європі/Близькому Сході/Африці».


Продажі препаратів для лікування ран та догляду за шкірою Bepanthen™/Bepanthol™ збільшились на 4,9 відсотки (скориговані відносно валютних курсів) завдяки зростанню обсягів в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні та Латинській Америці. Суттєвий приріст продажів вітамінного комплексу для вагітних Elevit™ на 9,9 відсотків (скориговані відносно валютних курсів) був переважно зумовлений збереженням високого попиту в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, зокрема в Китаї. Продажі анальгетика Aspirin™ продемонстрували високі показники, як і в аналогічному кварталі попереднього року. З урахуванням показників для препарату Aspirin™ Cardio, який належить до продукції підрозділу Pharmaceuticals, продажі зросли на 4,9 відсотки (скориговані відносно валютних курсів). На відміну від цього, продажі антигістамінного засобу Claritin™ суттєво знизились, якщо порівнювати з високими показниками аналогічного періоду минулого року, переважно у Сполучених Штатах та Китаї. Спад склав 12,3 відсотки (скориговані відносно валютних курсів). У Сполучених Штатах скорочення бізнесу було зумовлене, в тому числі, слабким сезоном алергії, тоді як продажі в аналогічному періоді минулого року значною мірою зросли завдяки виходу на ринок препарату ClariSpray™. Обсяги продажів сонцезахисного засобу Coppertone™ суттєво знизились, якщо порівнювати з минулим роком, на 16,7 відсотків (скориговані відносно валютних курсів). Це переважно було зумовлене зростанням конкуренції та слабким сезоном, що відмічається до цього часу, у Сполучених Штатах.


Показник EBITDA до вирахування спеціальних статей в підрозділі Consumer Health знизився на 4,3 відсотки до відмітки 314 млн євро (ІІ кв. 2016 р.: 328 млн євро). Спад доходів переважно зумовлений зменшенням обсягів та вищою собівартістю проданої продукції, що частково було результатом списання із запасів.


Значне зниження продажів і прибутків в підрозділі Crop Science


Продажі підрозділу сільськогосподарської продукції (Crop Science) знизились у другому кварталі на 15,8 відсотків (скориговані відносно валютних курсів і портфоліо) до відмітки 2 163 млн євро (ІІ кв. 2016 р.: 2 518 млн євро). «Цей спад переважно зумовлений значними обсягами повернень засобів для захисту рослин у Бразилії», - пояснив Бауманн. Регулярна інвентаризація продукції, проведена в кінці сезону збору врожаю, показала наявність високих запасів на ринку Бразилії, що потребувало вживання спеціальних заходів з метою нормалізації ситуації. Значний рівень запасів продукції був зумовлений ослабленням попиту внаслідок зменшення ураженості шкідниками й збудниками, тоді як дистриб’ютори продовжували нарощувати запаси на високому рівні. Якщо не враховувати спад продажів у Бразилії на 428 млн євро, загальний показник ефективності діяльності підрозділу Crop Science дещо збільшився в порівнянні з минулим роком, після коригування валютних курсів. Обсяги продажів зросли на 5,0 відсотків (скориговані відносно валютних курсів) у Північній Америці, а у країнах Європи/Близького Сходу/Африки залишились на рівні минулорічних показників (скориговані відносно валютних курсів: мінус 0,2 відсотки). В Азіатсько-Тихоокеанському регіоні відмічене зниження продажів на 2,0 відсотки (скориговані відносно валютних курсів).


У сегменті продукції для захисту рослин (Crop Protection) спостерігалось зниження обсягів продажів по всім групам продукції, особливо це стосується фунгіцидів, де спад склав 40,2 відсотки (скориговані відносно валютних курсів і портфоліо) та інсектицидів, обсяги продажів яких зменшились на 16,9 відсотків (скориговані відносно валютних курсів і портфоліо). В сегменті SeedGrowth зафіксоване зниження обсягів продажів на 6,3 відсотки (скориговані відносно валютних курсів і портфоліо), якщо порівнювати з аналогічним періодом минулого року, а продажі гербіцидів знизились на 6,0 відсотків (скориговані відносно валютних курсів і портфоліо). Натомість в підрозділі Seeds (що також включає насіння і генетику) відмічений приріст продажів на 4,6 відсотки (скориговані відносно валютних курсів і портфоліо). Підрозділ Environmental Science також продемонстрував позитивні результати діяльності зі збільшенням продажів на 20,6 відсотків (скориговані відносно валютних курсів і портфоліо), що частково зумовлене постачанням компанії споживчої продукції.


Показник EBITDA до вирахування спеціальних статей в підрозділі Crop Science знизився на 52,2 відсотки до відмітки 317 млн євро (ІІ кв. 2016 р.: 663 млн євро), зокрема внаслідок ситуації у Бразилії, де компанією Bayer зафіксований значний негативний вплив на прибутки в загальному розмірі 355 мільйонів євро. Сюди входять 173 млн євро – повернення продукції, 53 млн євро – збитки від знецінення в сумах надходжень і 56 млн євро – списання із запасів, а також 73 млн євро – інші статті. Якщо не враховувати бізнес у Бразилії, доходи дещо зросли порівняно з аналогічним періодом минулого року.


Потужний приріст прибутків у підрозділі Animal Health


Обсяги продажів у підрозділі Animal Health збільшились на 2,1 відсотки (скориговані відносно валютних курсів і портфоліо) до відмітки 450 мільйонів євро (ІІ кв. 2016 р.: 426 млн євро). Особливо обнадійливим є розширення бізнесу в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні. Обсяги продаж у Північній Америці виграли від реалізації портфелю продуктів Cydectin™ (з урахуванням валютного коригування), придбаного у січні 2017 р. Компанії Bayer знову вдалося досягти приросту продаж нашийнику проти блох і кліщів Seresto™ у дворозрядному процентному вираженні (після коригування валютних курсів: плюс 17,4 відсотки), переважно завдяки великому попиту у Сполучених Штатах та Європі. Продажі лінійки засобів для боротьби з блохами, кліщами й глистами загалом зменшились (після коригування валютних курсів: мінус 7,7 відсотків), головним чином через нижчий, ніж очікувалось, попит у Сполучених Штатах. Показник EBITDA до вирахування спеціальних статей зріс на 16,0 відсотків до рівня 116 млн євро (ІІ кв. 2016 р.: 100 млн євро). Зростанню прибутків сприяло підвищення цін, зниження собівартості проданої продукції та придбання компанією Bayer портфелю продуктів Cydectin™. Це значною мірою компенсувало зниження об’ємів та невелике збільшення витрат на дослідження й розробки.


Підрозділ Covestro продемонстрував суттєвий приріст продажів і прибутків


Обсяги продажів підрозділу Covestro збільшились у другому кварталі 2017 р. на 15,8 відсотків (скориговані відносно валютних курсів і портфоліо) до відмітки 3 479 млн євро (ІІ кв. 2016 р.: 2 975 млн євро). Відпускні ціни в цілому підвищились, особливо в сегменті поліуретанів, а обсяги продажів відповідали аналогічному періоду минулого року. Показник EBITDA до вирахування спеціальних статей збільшився на 49,0 відсотків до відмітки 809 млн євро (ІІ кв. 2016 р.: 543 млн євро). Завдяки суттєвому підвищенню відпускних цін вдалося значною мірою компенсувати збільшення цін на сировину.


Зростання показника EBITDA до вирахування спеціальних статей на 8 відсотків у першій половині 2017 р.


Продажі групи компаній у першій половині 2017 р. зросли на 7,4 відсотки (скориговані відносно валютних курсів і портфоліо: плюс 5,7 відсотки) до відмітки 25 437 млн євро (1-е півріччя 2016 р.: 23 687 млн євро). Показник EBITDA до вирахування спеціальних статей збільшився на 7,9 відсотків до 6 949 млн євро (1-е півріччя 2016 р.: 6 441 млн євро), а чистий дохід виріс на 14,4 відсотки до відмітки 3 307 млн євро (1-е півріччя 2016 р.: 2 891 млни євро). Чистий прибуток з основної діяльності на одну акцію від триваючих операцій становив 4,44 євро (1-е півріччя 2016 р.: 4,42 євро), що відповідає показникам за минулий рік.Скоригований прогноз на 2017 рік


Скоригований прогноз на 2017 рік


З огляду на поточний розвиток бізнесу та ситуацію на валютному ринку, компанія Bayer відкоригувала свої прогнози на 2017 фінансовий рік. Прогноз на другу половину року складений виходячи з валютного курсу, дійсного на 30 червня 2017 р., зокрема 1,14 доларів США (попередній курс – 1,07 доларів США) за 1 євро. Згідно з поточними очікуваннями, обсяги продажів групи компаній Bayer повинні збільшитись до понад 49 мільярдів євро (попередні показники: до близько 51 мільярду євро). Це на сьогодні відповідає збільшенню у відсотках в межах середнього діапазону однорозрядних чисел (раніше: в межах середнього й високого діапазону) з урахуванням коливання валютних курсів та придбання й продажу активів. Передбачається, що показник EBITDA до вирахування спеціальних статей збільшиться у відсотках на однорозрядне число високого рівня (раніше: на дворозрядне число низького діапазону другого десятку). Компанія зараз планує збільшити чистий прибуток з основної діяльності на одну акцію від триваючих операцій у відсотках в межах низького або середнього діапазону однорозрядних чисел (раніше: в межах середнього або високого діапазону однорозрядних чисел). Слід зазначити, що частка участі компанії Bayer в Covestro становить всього 41 відсоток на червень місяць 2017 р. (раніше: 53 відсотки). Очікується, що чистий фінансовий борг без урахування заходів, пов’язаних з капіталом та портфоліо, до кінця 2017 р. складе близько 7 мільярдів євро (раніше: близько 8 мільярдів євро).


В сегменті Life Science компанія Bayer на сьогодні передбачає продажі на рівні 35 – 36 мільярдів євро (раніше: близько 37 мільярдів євро). Це відповідає збільшенню у відсотках в межах низького діапазону однорозрядних чисел (раніше: в межах середнього діапазону) з урахуванням коливання валютних курсів та придбання й продажу активів. Очікується, що показник EBITDA до вирахування спеціальних статей дещо перевищить минулорічний рівень (раніше: збільшення у відсотках в межах середнього та високого діапазону однорозрядних чисел).


Незважаючи на негативний вплив коливань валютних курсів, компанія Bayer підтверджує свій прогноз для підрозділу Pharmaceuticals, складений у лютому, й продовжує очікувати обсяги продаж на рівні понад 17 мільярдів євро. Це відповідає збільшенню у відсотках в межах середнього діапазону однорозрядних чисел з урахуванням коливання валютних курсів та придбання й продажу активів. Згідно з попереднім прогнозом, компанія Bayer налаштована на збільшення продажів ключових продуктів до понад 6 мільярдів євро і надалі очікує, що підвищення показника EBITDA до вирахування спеціальних статей складе у відсотках однорозрядне число високого рівня. Компанія планує у подальшому збільшити показник маржі по EBITDA до вирахування спеціальних статей.


За прогнозами компанії Bayer, друге півріччя буде досить слабким для підрозділу Consumer Health і очікувані на сьогодні загальні обсяги продажів за рік складуть близько 6 мільярдів євро (раніше: понад 6 мільярдів євро). Це відповідатиме рівню попереднього року як за зареєстрованими показниками, так і після коригування відносно валютних курсів і портфоліо (раніше: збільшення у відсотках в межах низького та середнього діапазону однорозрядних чисел з урахуванням коливання валютних курсів та портфоліо). Одночасно компанія Bayer зараз очікує зниження показника EBITDA до вирахування спеціальних статей в підрозділі Consumer Health у відсотках на однорозрядне число високого рівня (раніше: підвищення у відсотках на однорозрядне число низького або середнього рівня).


За поточними прогнозами компанії Bayer, обсяги продажів в підрозділі Crop Science становитимуть менше 10 мільярдів євро (попередній прогноз: понад 10 мільярдів євро). Це відповідає зниженню у відсотках в межах низького діапазону однорозрядних чисел з урахуванням коливання валютних курсів та придбання й продажу активів (раніше: збільшення у відсотках на однорозрядне число низького рівня). Одночасно компанія Bayer на сьогодні очікує зниження показника EBITDA підрозділу, до вирахування спеціальних статей, на дворозрядне число середнього рівня другого десятку (раніше: на рівні минулого року).


Для підрозділу Animal Health, вивірки даних та сегменту Covestro компанія Bayer підтверджує прогнози, опубліковані у лютому та квітні 2017 р. Це також стосується прогнозів стосовно іншої ключової інформації.


Примітки для редакторів:
Таблиці, наведені нижче, містять ключові дані для групи компаній Bayer та її сегментів за другий квартал і першу половину 2017 року.

Повний звіт за другий квартал доступний в мережі Інтернет на сторінці: www.quarterly-report-2017-q2.bayer.com

Фотографії, що можуть бути роздруковані, доступні за посиланням www.news.bayer.com.

ТВ-редактори можуть безкоштовно завантажити чи замовити оновлений відзнятий матеріал про компанію Bayer на сторінці www.tv-footage.bayer.com.


Контактні особи:
Крістіан Гартел (Christian Hartel), телефон +49 214 30-47686
Email: christian.hartel@bayer.com

Більше інформації на сайті www.bayer.com.
ha (2017-0214E)


Прогностичні заяви


Окремі твердження, що містяться в цьому повідомленні, можуть належати до так званих «прогностичних заяв». Фактичні результати можуть суттєво відрізнятись від припущень або прогнозів, викладених в прогностичних заявах. До факторів, що здатні спричинити суттєве відхилення фактичних результатів від припущень і прогнозів, належать невизначеність щодо строків реалізації угоди; ймовірність того, що після процедури злиття сторонам не вдасться досягти очікуваного рівня співробітництва та оперативної ефективності в межах встановлених строків чи загалом, або успішно інтегрувати операції Monsanto в бізнес Bayer; вірогідність того, що така інтеграція може виявитись складнішою, потребувати більше часу чи витрат, ніж очікувалось; що доходи після реалізації угоди можуть бути нижчими, ніж очікувалось; що операційні витрати, втрати клієнтів та дестабілізація бізнесу (в тому числі, між іншим, труднощі у налагодженні стосунків з працівниками, замовниками, клієнтами чи постачальниками) можуть виявитись після оголошення про угоду більшими, ніж очікувалось; що окремі ключові працівники утримуватимуться компанією Monsanto; ризики, пов’язані з порушенням зосередженості менеджменту на поточних операціях внаслідок реалізації угоди; незадоволення умов реалізації угоди задоволені або не отримання в очікувані строки або за складеним планом затвердження з боку регуляторних органів, потрібного для реалізації угоди; неспроможність сторін дотриматись очікуваних строків, реалізувати завершення угоди та здійснити бухгалтерські і податкові операції, пов’язані зі злиттям; вплив рефінансування кредитів, взятих під угоду, вплив заборгованості, що виникла у компанії Bayer у зв’язку з угодою та потенційний вплив на рейтинг внаслідок заборгованості Bayer; наслідки об’єднання бізнесу Bayer і Monsanto, в тому числі сукупні майбутні фінансові умови, операційні результати, стратегія і плани; інші фактори, описані в Річному звіті Monsanto по формі 10-К, поданому до Комісії з цінних паперів та бірж (SEC) за фінансовий рік, який закінчився 31 серпня 2016 р. та інших документах Monsanto, поданих до SEC, що доступні за посиланням і на веб-сайті Monsanto а також інші фактори, що обговорюються у відкритих звітах компанії Bayer, з якими можна ознайомитись на веб-сайті компанії Bayer. Bayer і Monsanto не приймають на себе жодних зобов’язань щодо оновлення інформації, яка міститься в цьому повідомленні, крім тих, що вимагаються за законом. Читачам рекомендується уникати надмірного покладання на такі прогностичні заяви, які чинні тільки на момент їх оголошення



Ключові показники групи компаній Bayer, другий квартал та перше півріччя 2017 р.
(окремі дані попереднього року були наведені знову)
Група компаній Bayer
(мільйонів євро)
ІІ кв.
2016р.
ІІ кв.
2017 р.
Зміна у % 1-е півріччя
2016 р.
1-е півріччя
2017 р.
Зміна у %
Продажі11 83312 193+3,023 68725 437+7,4
EBITDA до вирахування
спеціальних статей
3 0543 056+0,16 4416 949+7,9
EBIT2 1382 151+0,64 4585 267+18,1
Спеціальні статті(104)(205)-(376)(290)-
EBIT до вирахування
спеціальних статей
2 2422 356+5,14 8345 557+15,0
Чистий прибуток1 3801 224-11,32 8913 307+14,4
Прибуток на одну акцію
(євро)
1,671,40-16,23,503,79+8,3
Прибуток на одну акцію
з основної діяльності
(євро)
2,071,81-12,64,424,44+0,5
Кількість співробітників*115 576115 680+0,1115 576115 680+0,1

Pharmaceuticals
(мільйонів євро)
ІІ кв.
2016р.
ІІ кв.
2017 р.
Зміна у % 1-е півріччя
2016 р.
1-е півріччя
2017 р.
Зміна у %
Продажі4 1044 304+4,97 9938 567+7,2
EBITDA до вирахування
спеціальних статей
1 3521 481+9,52 6132 983+14,2
EBIT9881 102+11,51 6862 321+37,7
Спеціальні статті(11)(120)-(242)(156)-
EBIT до вирахування
спеціальних статей
9991 222+22,31 9282 477+28,5

Consumer Health
(мільйонів євро)
ІІ кв.
2016р.
ІІ кв.
2017 р.
Зміна у % 1-е півріччя
2016 р.
1-е півріччя
2017 р.
Зміна у %
Продажі1 5531 542-0,73 0733 143+2,3
EBITDA до вирахування
спеціальних статей
328314-4,3711706-0,7
EBIT190195+2,6433473+9,2
Спеціальні статті(32)(15)-(64)(24)-
EBIT до вирахування
спеціальних статей
222210-5,44974970,0

Crop Science
(мільйонів євро)
ІІ кв.
2016р.
ІІ кв.
2017 р.
Зміна у % 1-е півріччя
2016 р.
1-е півріччя
2017 р.
Зміна у %
Продажі2 5182 163-14,15 4545 283-3,1
EBITDA до вирахування
спеціальних статей
663317-52,21 7521 432-18,3
EBIT512117-77,11 4671 087-25,9
Спеціальні статті(30)(95)-(33)(132)-
EBIT до вирахування
спеціальних статей
542212-60,91 5001 219-18,7

Animal Health
(мільйонів євро)
ІІ кв.
2016р.
ІІ кв.
2017 р.
Зміна у % 1-е півріччя
2016 р.
1-е півріччя
2017 р.
Зміна у %
Продажі426450+5,6834890+6,7
EBITDA до вирахування
спеціальних статей
100116+16,0222251+13,1
EBIT93107+15,1207233+12,6
Спеціальні статті00-(1)0-
EBIT до вирахування
спеціальних статей
93107+15,1208233+12,0

Covestro
(мільйонів євро)
ІІ кв.
2016р.
ІІ кв.
2017 р.
Зміна у % 1-е півріччя
2016 р.
1-е півріччя
2017 р.
Зміна у %
Продажі2 9753479+16,95 8257 043+20,9
EBITDA до вирахування
спеціальних статей
543809+49,01 0471 648+57,4
EBIT367688+87,57031 377+95,9
Спеціальні статті039-056-
EBIT до вирахування
спеціальних статей
367649+76,87031 321+87,9

Показник EBIT(DA) до вирахування спеціальних статей та чистий прибуток з основної діяльності на одну акцію не визначені в Міжнародних стандартах фінансової звітності й тому повинні розглядатися лише як додаткова інформація. Для визначення цих показників зверніться до звіту за поточний рік на сайті www.bayer.com
*Еквівалент повної зайнятості на кінець звітного періоду