28 квітня 2017

Впевнений початок року для компанії Bayer

Проміжний звіт за перший квартал 2017 року:


Зростання показників продажів групи на 9,4 відсотки (враховуючи коригування відносно валютних курсів і портфоліо) до відмітки 13 244 мільйонів євро / Показник EBITDA до вирахування спеціальних статей збільшився на 14,9 відсотки до відмітки 3 893 мільйонів євро / Імпульс для зростання у всіх сегментах / Зберігається тенденція швидкого зростання в підрозділі Pharmaceuticals / Значний приріст продажів і прибутків у Covestro / Чистий дохід збільшився на 37,9 відсотків до відмітки 2 083 мільйонів євро / Чистий прибуток за основним видом діяльності на одну акцію зріс на 11,5 відсотків до 2,62 євро / Прогноз для групи на 2017 рік покращився завдяки показникам ефективності Covestro



Леверкузен, 27 квітня 2017 року - Група компаній Bayer дуже успішно розпочата 2017 рік і в першому кварталі продемонструвала значне зростання продажів і прибутків. «У підрозділі Pharmaceuticals ми знову продемонстрували гарні показники ефективності завдяки нашим ключовим продуктам, що забезпечують зростання», - сказав Генеральний Директор Вернер Бауманн (Werner Baumann) під час представлення проміжного звіту за перший квартал у четвер. Підрозділи Consumer Health, Crop Science та Animal Health також продемонстрували зростання продажів та показника EBITDA до вирахування спеціальних статей. Підрозділ Covestro опублікував значний приріст продажів і прибутків. Завдяки показникам ефективності Covestro група компаній Bayer покращила свій прогноз на 2017 рік.


Продажі компанії Bayer зросли на 11,7 відсотків до відмітки 13 244 мільйонів євро (1-й квартал 2016 року: 11 854 мільйонів євро) в першому кварталі. Враховуючи коригування відносно валютних курсів і портфоліо, продажі зросли на 9,4 відсотків. Продажі медико-біологічних компаній (Life Science) досягли відмітки 9 680 мільйонів євро, тобто на 4,9 відсотків більше (скориговані відносно валютних курсів і портфоліо) порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Показник EBITDA групи до вирахування спеціальних статей зріс на 14,9 відсотків до відмітки 3 893 мільйонів євро (1-й квартал 2016 року: 3 387 мільйонів євро).

Показник EBIT (прибуток до оподаткування та сплати відсотків) значно зріс на 34,3 відсотків до відмітки 3 116 мільйонів євро (1-й квартал 2016 року: 2 320 мільйонів євро) після вирахування спеціальних статей у сумі 85 мільйонів євро (1-й квартал 2016 року: 272 мільйони євро). Це є переважно результатом витрат, спрямованих на підвищення ефективності, втрат від знецінення нематеріальних активів та витрат, пов’язаних з узгодженим придбанням Monsanto. Показник EBIT до вирахування спеціальних статей зріс на 23,5 відсотків до відмітки 3 201 мільйонів євро (1-й квартал 2016 року: 2 592 мільйонів євро). Чистий дохід зріс на 37,9 відсотків до відмітки 2 083 мільйонів євро (1-й квартал 2016 року: 1 511 мільйонів євро), а чистий прибуток від основної діяльності на одну акцію збільшився на 11,5 відсотків до 2,62 євро (1-й квартал 2016 року: 2,35 євро).


Грошовий потік від операційної діяльності за триваючими операціями значно зріс на 49,6 відсотки до відмітки 826 мільйонів євро (1-й квартал 2016 року: 552 мільйони євро) внаслідок підвищення показника EBITDA. Чистий фінансовий борг групи компаній Bayer скоротився на 1,4 мільярдів євро до відмітки 10,4 мільярдів євро за період з 31 грудня 2016 року по 31 березня 20147 року, переважно завдяки отриманню грошових коштів від продажу акцій Covestro.


Значне зростання в підрозділі Pharmaceuticals


Продажі рецептурних препаратів (Pharmaceuticals) у першому кварталі значно зросли на 7,4 відсотків (скориговані відносно валютних курсів і портфоліо) до відмітки 4 263 мільйонів євро (1-й квартал 2016 року: 3 889 мільйонів євро). «Наші ключові продукти, що забезпечують зростання, знову продемонстрували значний успіх, зареєструвавши зростання сукупного обсягу продажів на 20 відсотків з коригуванням відносно валютних курсів», - зауважив Бауманн. Сукупний обсяг продажів перорального антикоагулянту Ксарелто® (Xarelto™), офтальмологічного препарату Айлія® (Eylea™), протиракових препаратів Ксофіго (Xofigo™) та Стівар® (Stivarga™), а також препарату для лікування легеневої гіпертензії Адемпас® (Adempas™) склав 1 445 мільйонів євро (1-й квартал 2016 року: 1 187 мільйонів євро). Продажі Ксарелто® (Xarelto™) зросли на 19,6 відсотки з поправкою на валютні курси, переважно завдяки зростанню обсягу продажів у Європі та Японії. Крім того, компанія Bayer також опублікувала значне зростання обсягу продажів офтальмологічного препарату Айлія® (Eylea™) (зростання на 19,3 відсотків з поправкою на валютні курси), завдяки зростанню обсягу продажів у Європі. Високі показники продажів були також досягнуті в Канаді та Японії.


Продажі внутрішньоматкових гормонвиділяючих систем сімейства Мірена (Mirena™) зросли на 22,7 відсотків (з поправкою на валютні курси), переважно завдяки показникам продажів у США, а також завдяки успішному випуску/виводу на ринок новоївнутрішньоматкової системи Кайліна (Kyleena™). Компанія Bayer також зареєструвала значне зростання обсягу продажів протидіабетичного препарату Глюкобай (Glucobay™) (на 14,6 відсотків з поправкою на валютні курси), препарату Аспірин Кардіо (Aspirin™ Cardio) для вторинної профілактики серцевих нападів (на 13,8 відсотків з поправкою на валютні курси) та радіоконтрастного препарату Ультравіст (Ultravist™) (на 18,0 відсотків з поправкою на валютні курси), переважно в результаті позитивного розвитку бізнесу в Китаї. З іншого боку, обсяг продажів коагулянтів Кодженейт(Kogenate™)/Ковалтрі (Kovaltry™) загалом знизився (мінус 8,5 відсотків з поправкою на валютні курси), переважно внаслідок коливання обсягів замовлень, які розміщувалися на цю продукцію партнером-дистрибутором Bayer. Як і очікувалося, обсяг продажів препарату для лікування розсіяного склерозу Бетаферон® (Betaferon™)/Бетасерон (Betaseron™) також знизився порівняно з першим кварталом минулого року внаслідок зменшення попиту в Європі та Сполучених Штатах (мінус 12,1 відсотків з поправкою на валютні курси). Загалом, підрозділ Pharmaceuticals продемонстрував зріст у всіх регіонах з поправкою на валютні курси.


Показник EBITDA до вирахування спеціальних статей у підрозділі Pharmaceuticals значно збільшився на 19,1 відсотків до відмітки 1.502 мільйонів євро (1-й квартал 2016 року: 1.216 мільйонів євро). На фоні зростання обсягу продажів витрати на збут та інвестиції в дослідження та розробки залишилися приблизно на рівні першого кварталу минулого року.


Зростання продажів і прибутків у підрозділі Consumer Health


З коригуванням відносно валютних курсів і портфоліо, продажі безрецептурних препаратів (Consumer Health) у першому кварталі зросли на 2,6 відсотків до відмітки 1 601 мільйонів євро (1-й квартал 2016 року: 1 520 мільйонів євро). «Ми також досягли зростання продажів у двоцифровому процентному вираженні для деяких продуктів у підрозділі Consumer Health», - відзначив Бауманн. Підрозділ зареєстрував позитивне зростання у Європі/Близькому Сході та в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні. Продажі в Північній Америці досягли рівня минулого року за аналогічний період, а продажі в Латинській Америці значно знизилися.


Сонцезахисний продукт Коппертон (Coppertone™) продемонстрував позитивну динаміку (21,3 відсотків з поправкою на валютні курси), переважно в США та Китаї, де компанія Bayer організовала інвентарні запаси для каналів дистрибуції заздалегідь до літнього сезону. Втішне зростання обсягу продажів було також зареєстровано для продукції для догляду за шкірою та інтимної гігієни Канестен (Canesten™) (11,5 відсотків з поправкою на валютні курси), частково завдяки минулорічному розширенню портфоліо продукції. Значно зріс обсяг продажів сімейства препаратів Алка-Зельцер (Alka-Seltzer™) для лікування шлунково-кишкових розладів та симптомів застуди (19,6 відсотків з поправкою на валютні курси), особливо в США завдяки сезону частих застуд та розширенню лінійки продукції. Вітамінний комплекс One A Day™ продемонстрував зростання продажів у двоцифровому процентному вираженні (19,1 відсотків з поправкою на валютні курси), як і пренатальний вітамінний комплекс Елевіт (Elevit™) (13,4 відсотків з поправкою на валютні курси). На відміну від цього, продукція торгової марки Dr. Sсholl’s™ продемонструвала значний спад обсягу продажів (мінус 33,6 відсотків з поправкою на валютні курси), переважно внаслідок скорочення інвентарних запасів у каналах дистрибуції до внесення змін до лінійки продукції та несприятливому ринковому середовищу в Сполучених Штатах. Продажі антигістамінного препарату Кларитин (Claritin™) незначно знизилися (мінус 2,4 відсотків з поправкою на валютні курси), переважно через повільний старт сезону алергій у Сполучених Штатах. Прибутки в Європі та Китаї лише частково компенсували цей ефект.


Показник EBITDA до вирахування спеціальних статей у підрозділі Consumer Health підвищився на 2,3 відсотків до відмітки 392 мільйонів євро (1-й квартал 2016 року: 383 мільйони євро). Це підвищення пояснюється позитивною динамікою продажів та одноразовим прибутком близько 20 мільйонів євро, переважно від продажу брендів. Більш висока вартість проданої продукції, частково через списання інвентарних запасів, мала протилежний ефект.


Підрозділ Crop Science: розширення бізнесу в Північній Америці

Продажі сільськогосподарської продукції збільшилися на 3,2 відсотків (скориговані відносно валютних курсів і портфоліо) до відмітки 3 120 мільйонів євро (1-й квартал 2016 року: 2 936 мільйонів євро). «Підрозділ Crop Science переважно продемонстрував зростання завдяки вражаючим показникам у Північній Америці», - сказав Бауманн. Продажі в регіоні зросли на 8,9 відсотків (з поправкою на валютні курси). Розвиток бізнесу також продемонстрував позитивну динаміку в Європі/Близькому Сході/Африці (2 відсотків з поправкою на валютні курси) та в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні (2,9 відсотків з поправкою на валютні курси), в той час як продажі у Латинській Америці знизилися на 9,8 відсотків (з поправкою на валютні курси).


Продажі підрозділу Seeds (насіння та характеристики) зросли на 8,0 відсотків (з поправкою на валютні курси та портфоліо). Підрозділ Crop Protection (засоби захисту сільськогосподарських культур) продемонстрував зростання перш за все для SeedGrowth (продукції для протравлювання насіння) та гербіцидів на 7,3 відсотків та 5,3 відсотків (з поправкою на валютні курси та портфоліо) відповідно. Продажі інсектицидів зросли на 3,9 відсотків (з поправкою на валютні курси та портфоліо), в той час як продажі фунгіцидів зменшилися на 6,2 відсотків (з поправкою на валютні курси та портфоліо) порівняно з першим кварталом минулого року. Підрозділ Environmental Science (екологічні науки) зареєстрував зростання обсягу продажів на 20,5 відсотків (з поправкою на валютні курси та портфоліо) завдяки доставці продукції до компанії, яка придбала підрозділ безрецептурних препаратів у жовтні 2016 року.


Показник EBITDA до вирахування спеціальних статей у підрозділі Crop Science збільшився на 2,4 відсотків до відмітки 1 115 мільйонів євро (1-й квартал 2016 року: 1 089 мільйонів євро). Позитивний вплив прибутків пояснюється переважно збільшенням обсягів, на противагу підвищенню вартості проданої продукції та витрат на дослідження та розробки.


Значне зростання прибутків у підрозділі Animal Health


Продажі підрозділу Animal Health (ветеринарні препарати) збільшилися на 2,9 відсотків (скориговані відносно валютних курсів і портфоліо) до відмітки 440 мільйонів євро (1-й квартал 2016 року: 408 мільйонів євро). Розвиток бізнесу в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні був особливо надихаючим. Продажі у Північній Америці включали зокрема лінійку продукції Цидестин (Cydestin™), яку компанія Bayer придбала y Boehringen Ingelheim Vetmedica, Inc. у Сполучених Штатах. Компанія Bayer знову зареєструвала значне зростання обсягу продажів нашийників проти бліх і кліщів Сересто (Seresto™) на 38,2 відсотків (з поправкою на валютні курси), переважно в результатів збільшення обсягу продажів у Сполучених Штатах і Європі. На відміну від цього, продажі Адвантаж (Advantage™) – сімейства продукції для боротьби з блохами, кліщами та глистами – були значно нижче, ніж у першому кварталі минулого року (мінус 10,0 відсотків з поправкою на валютні курси), частково внаслідок підсилення конкурентної боротьби та зміни рівня попиту. Показник EBITDA до вирахування спеціальних статей збільшився на 10,7 відсотків до відмітки 135 мільйонів євро (1-й квартал 2016 року: 122 мільйони євро). Позитивна динаміка прибутків пояснюється підвищенням цін, а також придбанням препарату Цидестин (Cydestin™), на противагу підвищенню витрат на збут та на дослідження й розробки.


Підрозділ Covestro продемонстрував значне підвищення обсягу продажів та цін


Продажі в підрозділі Covestro в першому кварталі зросли на 23,6 відсотків (скориговані відносно валютних курсів і портфоліо) до відмітки 3 564 мільйонів євро порівняно з аналогічним періодом попереднього року (1-й квартал 2016 року: 2 850 мільйонів євро). Відпускні ціни в цілому значно збільшилися, особливо для поліуретанів, в той час як обсяг продажів значно зріс у всіх бізнес-підрозділах. Показник EBITDA до вирахування спеціальних статей значно підвищився на 66,5 відсотків до відмітки 839 мільйонів євро (1-й квартал 2016 року: 504 мільйони євро). Значне підвищення відпускних цін більш ніж компенсувало незначне підвищення цін на сировину. Крім того, збільшення обсягу продажів мало позитивний вплив на прибутки.


Покращення прогнозів для групи на 2017 рік


Підрозділ Covestro впливає на значне підвищення обсягу продажі групи (в попередньому періоді: підвищення) на 2017 рік та значне покращення показника EBITDA після коригування відносно спеціальних статей (в попередньому періоді: на рівні попереднього року або вище).


Цей розвиток тягне за собою такі зміни для групи Bayer. Очікується збільшення обсягу продажів приблизно на 51 мільярд євро (попередньо: більш ніж на 49 мільярдів). Це відповідає збільшенню у відсотках на одноразрядне число від середнього до високого рівня (попередньо: від низького до середнього рівня) з коригуванням відносно валютних курсів і портфоліо. Очікується збільшення показника EBITDA до вирахування спеціальних статей у відсотках на дворазрядне число низького рівня (попередньо: на одноразрядне число середнього рівня). Компанія Bayer на сьогодні планує збільшити чистий прибуток з основної діяльності на одну акцію від триваючих операцій у відсотках на одноразрядне число від середнього до високого рівня (попередньо: на одноразрядне число середнього рівня). Частка акцій Bayer у Covestro на березень 2017 року складає лише 53 відсотки (попередньо: 64 відсотки за повний рік). За винятком заходів, пов’язаних з капіталом і портфоліо, чистий фінансовий борг планується на рівні 8 мільярдів євро наприкінці 2017 року (попередньо: близько 10 мільярдів євро).


Враховуючи потенційні можливості та ризики, на сьогодні компанія Bayer не змінює прогнозів, виданих для медико-біологічних компаній (Life Science) у лютому 2017 року та посилається на Річний звіт за 2016 рік. Цей прогноз базується на курсах валют на дату 31 березня 2017 року. Стосовно цього не було внесено значних змін порівняно з 31 грудня 2016 року.



Примітки для редакторів:


Таблиці, наведені нижче, містять ключові дані для групи компаній Bayer та її сегментів за перший квартал 2017 року.


Повний звіт за перший квартал доступний за посиланням www.quarterly-report-2017-q1.bayer.com

Друковані фото доступні за посиланням www.news.bayer.com


ТВ-редактори можуть безкоштовно завантажити чи замовити оновлений відзнятий матеріал компанії Bayer за посиланням http://tv-footage.bayer.com



Контактні особи:

Тетяна Мозгова +044 2203300

Email: Tetiana.mozgova@bayer.com

Більше інформації на сайті www.bayer.com.


Ключові показники групи компаній Bayer, перший квартал 2017 року

(Деякі дані попереднього року перераховані)


Група компаній Bayer
(мільйонів євро)
1-й
квартал
2016 року
1-й
квартал
2017 року
Зміна у %
Продажі 11.854 13.244 +11,7
EBITDA до вирахування
спеціальних статей
3.387 3.893 +149
EBITD 2.320 3.116 +34,3
Спеціальні статті (272) (85)
EBITD 2.320 3.116 +34,3
EBIT до вирахування спеціальних
статей
2.592 3.201 +23,5
Чистий прибуток 1.511 2.083 +37,9
Прибуток на одну акцію (євро) 1,83 2,39 +306
Прибуток на одну акцію з
основної діяльності (євро)
2,35 2,62 +11,5
Кількість співробітників* 116.225 115.578 -0,6
Pharmaceuticals
(мільйонів євро)
1-й
квартал
2016 року
1-й
квартал
2017 року
Зміна у %
Продажі 3.889 4.26 +9,6
EBITDA до вирахування 1.261 1.502 +19,1
EBITD 698 1.219 +74,6
Спеціальні статті (272) (36)
EBIT до вирахування спеціальних
статей
929 1.255 +35,1

Consumer Health
(мільйонів євро)
1-й
квартал
2016 року
1-й
квартал
2017 року
Зміна у %
Продажі 1.520 1.601 +5,3
EBITDA до вирахування
спеціальних статей
383 392 +2,3
EBITD 243 278 +14,4
Спеціальні статті (32) (9)
EBIT до вирахування спеціальних
статей
275 287 +4,4

Crop Science
(мільйонів євро)
1-й
квартал
2016 року
1-й
квартал
2017 року
Зміна у %
Продажі 2.936 3.120 +6,3
EBITDA до вирахування
спеціальних статей
1.089 1.115 +2,5
EBITD 955 970 +1,6
Спеціальні статті (3) (37)
EBIT до вирахування спеціальних
статей
958 1.007 +5,1

Animal Health
(мільйонів євро)
1-й
квартал
2016 року
1-й
квартал
2017 року
Зміна у %
Продажі 408 440 +7,8
EBITDA до вирахування
спеціальних статей
122 135 +10,7
EBITD 114 126 +10,5
Спеціальні статті (1) (0)
EBIT до вирахування спеціальних
статей
115 126 +9,6

Covestro
(мільйонів євро)
1-й
квартал
2016 року
1-й
квартал
2017 року
Зміна у %
Продажі 2.850 3,564 +25.1
EBITDA до вирахування
спеціальних статей
504 839 +66.5
EBITD 336 689 +105,1
Спеціальні статті (0) (17)
EBIT до вирахування спеціальних
статей
336 672 +100.0

Показник EBIT(DA) до вирахування спеціальних статей та чистий прибуток з основної діяльності на одну акцію не визначені в Міжнародних стандартах фінансової звітності й тому повинні розглядатися лише як додаткова інформація. Для визначення цих показників зверніться до звіту за поточний рік на сайті www.bayer.com


* Еквівалент штатної одиниці на кінець періоду


Попередження стосовно прогностичної інформації


Цей прес-реліз може містити прогностичні заяви на основі чинних припущень та прогнозів керівництва компанії Bayer. Різні відомі та невідомі ризики, невизначеності та інші фактори можуть призвести до значної відмінності фактичних майбутніх результатів, фінансової ситуації, розвитку чи показників ефективності компанії та прогностичних заяв, наведених у цьому прес-релізі. Ці фактори включають також чинники, що обговорюються у прес-релізах компанії Bayer, які доступні на інтернет-сайті Bayer на сторінці www.bayer.com. Компанія Bayer не бере на себе жодних зобов’язань щодо оновлення цих прогностичних заяв чи їх узгодження з майбутніми подіями.