29 липня 2016

Компанія «Байєр» повідомляє про зростання показників продажів та прибутку

Зростання показників продажів Групи на 2,3 відсотки (після коригування валютних курсів та ефекту портфоліо) до рівня 11833 мільйонів євро / Зберігається тенденція швидкого зростання в підрозділі лікарських засобів (Pharmaceuticals) / Підрозділ безрецептурних препаратів (Consumer Health) збільшує обсяги продажів / Підрозділ сільськогосподарської продукції (Crop Science) зберігає свої позиції в умовах незмінно складного ринку / Показник EBITDA до розрахунку за спеціальними статтями зріс на 5,7 відсотків до 3054 мільйонів євро / Чистий прибуток зріс на 18,6 відсотків до 1380 мільйонів євро / Чистий прибуток за основним видом діяльності на одну акцію зріс на 4,0 відсотки до 2,07 євро / Прогноз для Групи покращився

Леверкузен, 27 липня 2016 року – Група «Байєр» повідомила про подальше зростання у другому кварталі 2016 року. «У нашій медико-біологічній компанії спостерігається обнадійливе зростання продажів і прибутків у цілому», - сказав Генеральний директор Вернер Бауманн (Werner Baumann) на презентації проміжного звіту за другий квартал у середу. У підрозділі лікарських засобів (Pharmaceuticals) компанія «Байєр» скористалася вигідними умовами сталого розвитку продукції, що нещодавно вийшла на ринок. Продажі підрозділу безрецептурних препаратів (Consumer Health) зросли, в той час як показник EBITDA до розрахунку за спеціальними статтями зменшився. Продажі підрозділу сільськогосподарської продукції (Crop Science) стабільно зберігалися на рівні попереднього року, незважаючи на більш складні умови ринку, в той час як рівень прибутку знизився. Показник EBITDA до розрахунку за спеціальними статтями у сегменті ветеринарних препаратів (Animal Health) зменшився, незважаючи на зростання продажів. У підрозділі Covestro спостерігається значне зростання показника EBITDA до розрахунку за спеціальними статтями, в той час як продажі очікувано зменшилися. «Ми зберігаємо впевненість відносно наших позицій протягом року в цілому та покращуємо прогноз для Групи», - зазначив п. Бауманн.

Згідно з даними звітів у другому кварталі 2016 року, продажі Групи «Байєр» впали на 1,4 відсотки до 11833 мільйонів євро (порівняно з 12003 мільйонами євро в 2-му кварталі 2015 року), проте збільшилися на 2,3 відсотки після коригування валютних курсів та ефекту портфоліо (коригування валютних курсів та ефекту портфоліо). Незважаючи на негативний вплив зміни валютних курсів на рівні 90 мільйонів євро, відсутності ефекту синергії від Covestro IPO та розукрупнення сегменту антидіабетичних препаратів (Diabetes Care), показник EBITDA для Групи до розрахунку спеціальних статей покращився на 5,7 відсотки до 3054 мільйонів євро (порівняно з 2888 мільйонами євро в 2-му кварталі 2015 року). Показник EBIT збільшився на 17,3 відсотків до 2138 мільйонів євро (порівняно з 1823 мільйонами євро в 2-му кварталі 2015 року) після розрахунку за спеціальними статтями в сумі 104 мільйони євро (порівняно з 255 мільйонами євро в 2-му кварталі 2015 року). Ці витрати переважно включали витрати на заходи з підвищення ефективності, витрати на інтеграцію придбаних компаній та витрати, пов’язані з реорганізацією Групи «Байєр». Чистий прибуток зріс на 18,6 відсотків до 1380 мільйонів євро (порівняно з 1164 мільйонами євро в 2-му кварталі 2015 року). Чистий прибуток за основним видом діяльності на одну акцію зріс на 4,0 відсотки до 2,07 євро (порівняно з 1,99 євро в 2-му кварталі 2015 року).

Валовий грошовий потік за основним видом діяльності зріс на 9,3 відсотків до 2366 мільйонів євро (порівняно з 2165 мільйонами євро в 2-му кварталі 2015 року). Незважаючи на зростання грошового потоку, зв’язаного з оборотним капіталом, чистий грошовий потік (загальний) помірно зріс на 1,2 відсотки до 1982 мільйонів євро (порівняно з 1959 мільйонами євро в 2-му кварталі 2015 року). Чиста фінансова заборгованість збільшилася на 1,5 мільярди євро порівняно із ситуацією станом на 31 березня 2016 року до 17,8 мільярдів на 30 червня 2016 року, переважно внаслідок виплати дивідендів.

Значні успіхи підрозділу Pharmaceuticals

Продажі рецептурних лікарських засобів (Pharmaceuticals) зросли на 5,5 відсотків (після коригування валютних курсів та ефекту портфоліо на 8,4 відсотків) до 4104 мільйонів євро (порівняно з 3890 мільйонами євро в 2-му кварталі 2015 року). «Такі надихаючі показники були обумовлені сталим розвитком продукції, що нещодавно вийшла на ринок», - пояснив Бауманн. Оральний антикоагулянт Ксарелто (Xarelto™), офтальмологічний лікарський засіб Айлія (Eylea™), протиракові препарати Ксофіго (Xofigo™) та Стиварга (Stivarga™), а також Адемпас (Adempas™) для лікування легеневої гіпертензії досягли загального сукупного об’єму продажів у 1332 мільйони євро (1051 мільйонів євро в 2-му кварталі 2015 року), тобто на 28,8 відсотків після коригування валютних курсів (коригування Fx). Препарат Ксарелто (Xarelto™) знову продемонстрував обнадійливе зростання продажів на 30,1 відсотків (після коригування валютних курсів), переважно через зростання обсягів продажів у Європі та Японії. Продажі Ксарелто (Xarelto™) також продемонстрували зростання в США, де препарат продається дочірньою компанією «Джонсон & Джонсон». Компанія «Байєр» демонструє значне зростання продажів препарату Айлія (Eylea™) (плюс 40,9 відсотків після коригування валютних курсів) у всіх регіонах, зокрема в Європі, Канаді та Японії.

Серед провідних добре відомих на ринку лікарських засобів зросли на 16,4 відсотків продажі Аспірину Кардіо (Aspirin™ Cardio) для вторинної профілактики серцевих нападів (після коригування валютних курсів). Таке збільшення обумовлене переважно зростанням продажів у Китаї, а також зростанням продажів орального антидіабетичного препарату Глюкобай (Glucobay™) на 6,6 відсотків (після коригування валютних курсів). Продажі МРТ-контрастного препарату Гадавіст/Гадовіст (Gadavist™/Gadovist™) збільшилися на 28,8 відсотків (після коригування валютних курсів) завдяки значному зростанню показників продажів у США та Японії. Через попередні замовлення дистриб’ютора «Байєр» у першому кварталі продажі препаратів для згортання крові Когенат/Ковалтрі (Kogenate™/ Kovaltry™) зменшилися на 5,6 відсотків (після коригування валютних курсів). Продажі препарату для лікування розсіяного склерозу Бетаферон/Бетасерон (Betaferon™/Betaseron™) в цілому продемонстрували зниження на 8,7 відсотків (після коригування валютних курсів), частково через нижчі показники діяльності підрозділу в Європі. Загалом, підрозділ Pharmaceuticals розширив свою діяльністю у всіх регіонах (після коригування валютних курсів).

Показник EBITDA підрозділу до розрахунку за спеціальними статтями збільшився на 13,3 відсотків до 1352 мільйонів євро (порівняно з 1193 мільйонами євро в 2-му кварталі 2015 року) у другому кварталі 2016 року. Як і очікувалося, високі показники доходів, які було отримано завдяки досягненню хороших бізнес-показників супроводжувалися значними інвестиціям у дослідження та розробки. Вплив валютних курсів склав приблизно 40 мільйонів євро та призвів до зменшення показника.

У підрозділі Consumer Health спостерігається зростання показників продажів завдяки сильним торговим маркам

Продажі безрецептурних препаратів (Consumer Health) за повідомленими даними зменшилися на 2,3 відсотки до 1553 мільйонів євро (порівняно з 1590 мільйонами євро в 2-му кварталі 2015 року), але зросли на 4,0 відсотки після коригування валютних курсів та ефекту портфоліо. Бізнес продемонстрував розвиток у Латинській Америці, Африці, на Близькому Сході, в Європі та Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, в той час як продажі у Північній Америці зменшилися порівняно з високими показниками того ж кварталу попереднього року. «Наші препарати торгових марок Кларитин, Аспірин, Бепантен/Бепантол і Канестен продемонстрували дуже високі темпи зростання», - відзначив п. Бауманн.

Продажі антигістамінного препарату Кларитин™ значно зросли на 11,0 відсотків (після коригування валютних курсів). Незважаючи на слабкий сезон алергії, бізнес у США розвивався позитивно, переважно внаслідок випуску на ринок назального спрею КлариСпрей (ClariSpray™). Продажі анальгетика Аспірин зросли на 8,1 відсотків (після коригування валютних курсів) і, таким чином, збільшився показник зростання за рік у всіх регіонах завдяки коригуванню валютних курсів, при цьому особливі успіхи спостерігалися у Латинській Америці та США. Компанія «Байєр» заявила про значне зростання продажів після коригування валютних курсів (плюс 20,7 відсотків) для препаратів Бепантен/Бепантол для лікування ран та догляду за шкірою, зокрема в Європі. Значне зростання продажів препарату для догляду за шкірою та інтимної гігієни Канестен (після коригування валютних курсів плюс 19,0 відсотків) можна пояснити більшими обсягами продажів у всіх регіонах, зокрема в Китаї та Німеччині, і на противагу цьому, продажі анальгетика Алів (Aleve™) в цілому зменшилися (після коригування валютних курсів мінус 5,1 відсотків). Продукція для догляду за ногами Др. Шолль (Dr. Scholl’s™) продемонструвала зменшення показників продажів (після коригування валютних курсів мінус 13,6 відсотків) через слабку кон’юнктуру ринку та підвищення конкурентного тиску в США.

Показник EBITDA підрозділу Consumer Health до розрахунку за спеціальними статтями зменшився на 9,4 відсотків до 328 мільйонів євро (порівняно з 362 мільйонами євро в 2-му кварталі 2015 року). Доходи підрозділу, яких вдалося досягти завдяки високим бізнес-показникам та ефекту синергії витрат виявилися недостатніми, щоб компенсувати більш високі витрати на реалізацію продукції, а також ефект від розподілу та валютних курсів, що разом склали приблизно 25 мільйонів євро.

Підрозділ Crop Science зберігає свої позиції в умовах постійно складної ситуації на ринку

Продажі підрозділу сільськогосподарської продукції (Crop Science) склали 2518 мільйонів євро (порівняно з 2636 мільйонами євро в 2-му кварталі 2015 року). Це означало зниження на 4,5 відсотки за звітними даними і підвищення на 0,4 відсотки після коригування валютних курсів та ефекту портфоліо. «Бізнес у сфері захисту рослин/насіння залишався стабільним з року в рік, незважаючи на існуючу слабку кон’юнктуру ринку», - сказав Бауманн. Підрозділ Crop Science досяг втішного розвитку бізнесу в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, де продажі зросли на 8,4 відсотки (після коригування валютних курсів). Продажі в Європі незначним чином зростали з року в рік (після коригування валютних курсів плюс 0,9 відсотків) та зберігалися на рівні попереднього року в Латинській Америці, Африці та на Близькому Сході (після коригування валютних курсів мінус 0,2 відсотки). Продажі у Північній Америці знизилися на 3,4 відсотки (після коригування валютних курсів).

У сегменті продукції захисту рослин (Crop Protection) продажі фунгіцидів зросли на 6,0 відсотків (після коригування валютних курсів та ефекту портфоліо). Продажі гербіцидів також продемонстрували позитивний розвиток (після коригування валютних курсів та ефекту портфоліо плюс 3,9 відсотки), в той час як продажі інсектицидів зменшилися на 11,9 відсотків (після коригування валютних курсів та ефекту портфоліо). Бізнес із селекції насіння (SeedGrowth) продемонстрував зниження на 6,1 відсотки (після коригування валютних курсів та ефекту портфоліо), в той час як продажі насіння зменшилися на 4,8 відсотків через сезонні коливання. Продажі в сегменті Environmental Science зменшилися на 1,2 відсотки порівняно з попередніми роками. Після підписання угоди в травні 2016 року про виведення активів бізнесу Consumer з Environmental Science, звітні дані за цими видами діяльності зазначаються в рамках припинення діяльності. Таким чином, Environmental Science сьогодні включає лише сегмент продукції для професійних користувачів. Основні дані, показники попереднього року та прогнози було переглянуто відповідним чином.

Показник EBITDA підрозділу Crop Science до розрахунку за спеціальними статтями знизився на 8,2 відсотків до 663 мільйонів євро у другому кварталі (порівняно з 722 мільйонами євро в 2-му кварталі 2015 року). Більш висока собівартість проданої продукції, незначне зниження обсягів продажів і негативний вплив валютних курсів у сумі близько 10 мільйонів євро були лише частково компенсовані підвищенням відпускних цін і зниженням витрат на продаж продукції.

Сегмент ветеринарних препаратів (Animal Health) демонструє зростання в усіх регіонах

Продажі в сегменті Animal Health склали 426 мільйонів євро (порівняно з 428 мільйонами євро в 2-му кварталі 2015 року). За звітними даними бізнес залишався стабільним з року в рік (мінус 0,5 відсотки) та розширився на 4,2 відсотки після коригування валютних курсів та ефекту портфоліо. Всі регіони продемонстрували позитивні показники розвитку на основі коригування валютних курсів, при цьому найбільші досягнення були зареєстровані в Європі. Продажі сімейства продукції Адвантейдж (Advantage™) від бліх, кліщів і глистів зменшилися (після коригування валютних курсів мінус 3,7 відсотки), переважно в результаті більш високого конкурентного тиску. Продажі нашийника від бліх і кліщів Сересто (Seresto™) значно зросли (після коригування валютних курсів плюс 44,6 відсотків), особливо завдяки більш високому попиту в США. Продажі в Європі також зросли. Показник в сегменті Animal Health EBITDA до розрахунку за спеціальними статтями зменшився на 16,7 відсотків до 100 мільйонів євро (порівняно зі 120 мільйонами євро в 2-му кварталі 2015 року), особливо внаслідок сезонних коливань у витратах на продаж і негативного впливу валютних курсів у сумі близько 5 мільйонів євро.

Спостерігається сприятлива динаміка цін на сировину в підрозділі Covestro

Продажі Covestro зменшилися на 6,6 відсотків (після коригування валютних курсів та ефекту портфоліо 3,9 відсотків) у другому кварталі порівняно з аналогічним періодом минулого року, до 2975 мільйонів євро (порівняно з 3185 мільйонами євро в 2-му кварталі 2015 року). Відпускні ціни значно знизилися, переважно через динаміку цін на сировину та в першу чергу в сегменті поліуретанів. Об’єми продажів у цілому перевищували рівень 2-го кварталу попереднього року. Показник EBITDA підрозділу Covestro до розрахунку за спеціальними статтями покращився на 7,3 відсотків до 543 мільйонів євро (порівняно з 506 мільйонами євро в 2-му кварталі 2015 року). Вплив більш низьких відпускних цін було значною мірою компенсовано чистим ефектом більш низьких цін на сировину та збільшенням обсягів. Доходи зменшилися через негативний вплив валютних курсів у сумі близько 5 мільйонів євро.

Бізнес Life Science продемонстрував стабільний розвиток у першій половині року

Продажі Групи «Байєр» у першій половині 2016 року склали 23687 мільйонів євро (1 половина 2015 року: 23796 мільйонів євро). За звітними даними, продажі залишалися на рівні попереднього року (мінус 0,5 відсотки) та збільшилися на 2,8 відсотки після коригування валютних курсів та ефекту портфоліо. Показник EBITDA до розрахунку за спеціальними статтями підвищився на 10,9 відсотків до 6441 мільйонів євро (1 половина 2015 року: 5810 мільйонів євро). Зростання продажів продукції, особливо в сегменті Life Science, супроводжувалося підвищенням витрат на дослідження, розробку та продаж продукції. Зростання доходів стримувалося негативними ефектом від впливу валютних курсів у сумі близько 150 мільйонів євро. Чистий дохід збільшився на 15,7 відсотків до 2891 мільйонів євро (1 половина 2015 року: 2498 мільйонів євро). Чистий прибуток за основним видом діяльності на одну акцію зріс на 9,1 відсотки до 4,42 євро (1 половина 2015 року: 4,05 євро).

Упевненість у високих результатах за 2016 рік у цілому

У другій половині 2016 року компанія «Байєр» використовуватиме обмінні курси станом на 30 червня 2016 року, в тому числі курс євро-долар у співвідношенні 1,11. Об’єм продажів компанії на весь 2016 рік планується на рівні від 46 до 47 мільярдів євро (попередній прогноз: більш ніж 47 мільярдів євро) для Групи «Байєр», в тому числі Covestro. Це, як і раніше, відповідає низькому однорозрядному процентному зниженню (після коригуваннявалютних курсів та ефекту портфоліо). Сьогодні компанія «Байєр» планує збільшити показник EBITDA до розрахунку за спеціальними статтями на високий однорозрядний процент (попередній прогноз: середній однорозрядний процент). Саме сьогодні компанія «Байєр» прагне збільшити чистий прибуток за основним видом діяльності на одну акцію на середній чи високий однорозрядний процент (попередній прогноз: середній однорозрядний процент). Це враховує включення Covestro на рівні близько 64 відсотків, починаючи з 19 квітня 2016 року (з 1 січня по 18 квітня 2016 року: близько 69 відсотків).

Група «Байєр», як і раніше, планує продажі на рівні близько 35 мільярдів євро для діяльності Life Science, тобто Групи «Байєр» за винятком Covestro. Це, як і раніше, відповідає підвищенню на середній однорозрядний процент (після коригування валютних курсів та ефекту портфоліо), згідно з попереднім прогнозом. Сьогодні компанія «Байєр» планує збільшити показник EBITDA до розрахунку за спеціальними статтями на середній чи високий однорозрядний процент (попередній прогноз: середній однорозрядний процент). Це планування включає відсутність ефекту синергії на рівні приблизно 130 мільйонів євро внаслідок юридичної незалежності Covestro та виведення активів.

Для підрозділу Pharmaceuticals компанія «Байєр» прогнозує показник продажів на рівні понад 16 мільярдів євро (попередній прогноз: близько 16 мільярдів євро), незважаючи на деяке зниження цін. Це, як і раніше. відповідає підвищенню на високий однорозрядний процент (попередній прогноз: середній однорозрядний процент) (після коригування валютних курсів та ефекту портфоліо). Сьогодні компанія «Байєр» планує збільшити обсяг продажів нещодавно випущених на ринок препаратів до 5.5 мільярдів євро (попередній прогноз: до більш ніж 5 мільярдів євро). Сьогодні компанія «Байєр» очікує підвищення показника EBITDA до розрахунку за спеціальними статтями у підрозділі Pharmaceuticals на низький дворозрядний процент (попередній прогноз: середній чи високий однорозрядний процент). Компанія прагне підвищити маржу по EBITDA за підрозділами до розрахунку за спеціальними статтями

У підрозділі Consumer Health компанія «Байєр» прогнозує обсяг продажів на рівні приблизно 6 мільярдів євро (попередній прогноз: більш ніж 6 мільярдів євро). Компанія планує зростання продажів на низький або середній однорозрядний процент (попередній прогноз: середній однорозрядний процент) після коригування валютних курсів та ефекту портфоліо. Показник EBITDA до розрахунку за спеціальними статтями на сьогодні планується на рівні попереднього року (попередній прогноз: підвищення на середній однорозрядний процент).

Враховуючи незмінно слабку кон’юнктуру ринку, компанія «Байєр» прогнозує продажі підрозділу Crop Science на рівні попереднього року (попередній прогноз: підвищення на низький однорозрядний процент) після коригування валютних курсів та ефекту портфоліо. Це еквівалентно продажам близько 10 мільярдів євро за звітними даними. Сьогодні компанія «Байєр» очікує зниження показника EBITDA до розрахунку за спеціальними статтями на низький однорозрядний процент (попередній прогноз: підвищення на низький однорозрядний процент).

У сегменті Animal Health компанія «Байєр», як і раніше, прогнозує рівень продажів, трохи вищий за рівень попереднього року, а також планує збільшення продажів і підвищення показника EBITDA до розрахунку за спеціальними статтями на низький або середній однорозрядний процент після коригування валютних курсів та ефекту портфоліо.

На 2016 рік планується зниження продажів Covestro (попередній прогноз: продажі на рівні минулого року) і на другу половину 2016 року – збереження показника EBITDA після коригування до розрахунку за спеціальними статтями щонайменше на рівні минулого року (попередній прогноз: на весь рік – зниження показника in EBITDA після коригування до розрахунку за спеціальними статтями).

Більше про звіт дізнайтеся за посиланням.

Bayer: наука заради кращого життя

Bayer – це міжнародна компанія зі спеціалізацією в галузі наук про життя, а саме - охорони здоров'я та сільського господарства. Продукти та послуги компанії спрямовані на благо людей та покращення якості їхнього життя. Bayer є соціально відповідальною та етичною компанією, яка дотримується визначених цінностей і приносить користь суспільству. У 2015 фінансовому році Група налічувала близько 117 000 працівників, а обсяг продажів становив 46,3 мільярда євро. Сума капітальних витрат за рік сягнула 2,6 мільярда євро, витрати на дослідження та розробки 4,3 мільярда євро. Вищезазначені показники включають в себе також відповідні дані підрозділу високотехнологічних матеріалів, який було виведено на фондовий ринок під назвою Covestro (6 жовтня 2016 року): www.bayer.com

Прогностичні заяви

Цей прес-реліз може містити прогностичні заяви, складені виходячи з існуючих припущень та прогнозів зі сторони керівництва компанії Bayer. Будь-які відомі або невідомі ризики, невизначеність та інші фактори можуть призвести до істотних розходжень між фактичними результатами майбутніх періодів, фінансовою ситуацією, розвитком або діяльністю компанії та наданими тут оцінками. Ці фактори охоплюють також і дані, що обговорювалися у відкритих звітах компанії Bayer, які можна знайти на веб-сайті компанії Bayer за посиланням www.bayer.com. Компанія не несе жодної відповідальності за оновлення таких прогностичних заяв або узгодження їх з подіями чи обставинами в майбутньому.

Контакти для медіа:

Відділ комунікацій ТОВ «БАЙЄР»

+380 044 220 33 00

communication.ukraine@bayer.com