27 лютого 2017

Ще один рекордний рік для компанії Bayer – значний прогрес завдяки придбанню Monsanto

  • Збільшення продажів групи на 1,5 відсотки (скориговані відносно валютних курсів і портфоліо на 3,5 відсотки) до відмітки 46.769 мільйонів євро
  • Значний приріст продажів і прибутків у підрозділі Pharmaceuticals
  • Зростання в підрозділі Consumer Health в умовах конкуренції
  • Успіх підрозділу Crop Science у складних умовах ринку
  • Показник EBITDA до вирахування спеціальних статей збільшився на 10,2 відсотки до відмітки 11.302 мільйонів євро
  • Чистий дохід збільшився на 10,2 відсотки до відмітки 4.531 мільйонів євро
  • Чистий прибуток з основної діяльності на одну акцію збільшився на 7,3 відсотки до відмітки 7,32 євро
  • Грошовий потік від основної діяльності зріс на 20,8 відсотки до відмітки 8.259 мільйонів євро
  • Прогноз на 2017 рік: подальший приріст продажів і прибутків

Леверкузен, 22 лютого 2017 року - 2016 рік для компанії Bayer був дуже успішним як у стратегічному, так і в оперативному плані. «Ми знову опублікували рекордні операційні показники ефективності, і в тому числі домоглися значних успіхів завдяки узгодженому придбанню Monsanto», - сказав Голова Правління Вернер Бауманн (Werner Baumann) у середу на прес-конференції з фінансових питань у Леверкузені. Підрозділ Pharmaceuticals знову опублікував приріст продажів і прибутків, що надихає. Підрозділ Consumer Health зареєстрував зростання продажів, скориговане відносно валютних курсів і портфоліо, в той час як прибутки знизилися. В підрозділі Crop Science продажі, скориговані відносно валютних курсів і портфоліо, та чистий показник EBITDA залишилися стабільними, незважаючи на незмінно складні умови ринку. Підрозділ Animal Health опублікував приріст продажів, скоригований відносно валютних курсів і портфоліо, в той час як прибутки були на рівні попереднього року. Прибутки Covestro різко зросли, в той час як продажі залишилися на рівні попереднього року після коригування відносно впливів валютних курсів і портфоліо. «Ми маємо всі причини для оптимізму щодо майбутнього та добре розпочали новий фінансовий рік», - сказав Бауманн. Він заявив про перспективу подальшого зростання продажів та прибутків у 2017 році.


Бауманн зазначив, що в минулому році компанія Bayer зробила важливий стратегічний крок, узгодивши придбання Monsanto. «Ця угода прекрасно вписується в нашу стратегію прагнення до лідерських позицій в нашій діяльності сфері в сфері медико-біологічних наук на привабливих, інноваційно-орієнтованих ринках». Відразу після злиття компаній Bayer зможе створити істотну додаткову цінність у довгостроковій перспективі за рахунок більш інноваційних рішень, сильнішого зростання та більш високої ефективності. На спеціальній нараді у грудні 2016 року акціонери Monsanto схвалили рішення про угоду. Компанія Bayer також добилася прогресу в ході необхідних антимонопольних проваджень і вже подала заявки на дозвіл від приблизно двох третин з близько 30 компетентних органів. Компанії Bayer та Monsanto тісно співпрацюють з компетентними органами. Компанія Bayer залишається впевненою в тому, що зможе завершити угоду до кінця 2017 року.


У 2016 році продажі групи компаній Bayer зросли на 1,5 відсотки (скориговані відносно валютних курсів і портфоліо на 3,5 відсотки) до відмітки 46.769 мільйонів євро (2015 рік: 46.085 мільйонів євро). Показник EBITDA до вирахування спеціальних статей збільшився на 10,2 відсотки до відмітки 11.302 мільйонів євро (2015 рік: 10.256 мільйонів євро). Показник EBIT (прибуток до оподаткування та сплати відсотків) збільшився на 12,8 відсотки до відмітки 7.042 мільйонів євро (2015 рік: 6.241 мільйонів євро) після вирахування спеціальних платежів у сумі 1.088 мільйонів євро (2015 рік: 819 мільйонів євро). Це пояснюється переважно втратами від знецінення нематеріальних активів, витратами у зв’язку з програмами підвищення ефективності та на інтеграцію придбаних компаній. Показник EBIT до вирахування спеціальних статей збільшився на 15,2 відсотки до відмітки 8.130 мільйонів євро (2015 рік: 7.060 мільйонів євро). Чистий дохід збільшився на 10,2 відсотки до відмітки 4.531 мільйонів євро (2015 рік: 4.110 мільйонів євро), а чистий прибуток з основної діяльності на одну акцію від триваючих операцій збільшився на 7,3 відсотки до відмітки 7,32 євро (2015 рік: 6,82 євро).


Грошовий потік від основної діяльності зріс на 20,8 відсотки до відмітки 8.259 мільйонів євро (2015 рік: 6.836 мільйонів євро). «За цим показником ми отримали користь переважно завдяки поліпшенню ситуації з доходами та зменшенню додаткових грошових коштів, зв’язаних з чистими оборотними активами», - пояснив фінансовий директор Йоганнес Дітч (Johannes Dietsch). Чистий фінансовий борг у 2016 році скоротився на 32,5 відсотки до відмітки 11,8 млрд. євро. Був здійснений приплив грошових коштів від операційної діяльності та випуск обов’язкових конвертованих облігацій проти відтоку грошових коштів на дивіденди та негативного впливу коливання валютних курсів.


Втішне зростання продажів і прибутків у підрозділі Pharmaceuticals

Продажі рецептурних препаратів зросли на 8,7 відсотки (скориговані відносно валютних курсів і портфоліо) до відмітки 16.420 мільйонів євро (2015 рік: 15.308 мільйонів євро). «Продажі в підрозділі Pharmaceuticals збільшилися на вражаючу суму. Ми помітно розширили наш бізнес у всіх регіонах», - зауважив Бауманн. Бізнес із продажів ключових продуктів розвивався особливо активно. Сукупний обсяг продажів перорального антикоагулянту Xarelto™, офтальмологічного препарату Eylea™, онкологічних препаратів Xofigo™ та Stivarga™, а також препарату для лікування легеневої гіпертензії Adempas™ склав 5.413 мільйонів євро (2015 рік: 4.231 мільйонів євро). Продажі Xarelto™ зросли на 30,8 відсотки з поправкою на валютні курси, зокрема завдяки зростанню обсягу продажів у Європі та Японії. Компанія Bayer також опублікувала значні надходження від ліцензійних доходів, що вважаються продажами, у Сполучених Штатах, де Xarelto™ продається дочірньою компанією Johnson & Johnson. Продажі препарату Eylea™ знову значно зросли (скориговані відносно валютних курсів на 33,0 відсотки). Препарат продемонстрував особливо високі показники в Європі, Канаді та Японії.
Серед іншої провідної медичної продукції значне зростання обсягу продажів на 8,8 відсотки (скориговані відносно валютних курсів) продемонстрували гормональні спіралі сімейства продукції Mirena™, зокрема завдяки позитивній динаміці цін у Сполучених Штатах і запуску нової низько дозованої спіралі Kyleena™. МРТ-контрастний препарат Gadavist™Gadovist™ знову продемонстрував значне зростання (скориговані відносно валютних курсів плюс 19,7 відсотки), зокрема завдяки значному зростанню обсягу продажів у Японії та Сполучених Штатах. Продажі Aspirin™ Cardio для вторинної профілактики серцевих нападів збільшилися через поліпшення ситуації на ринку в Китаї та Латинській Америці на 7,4 відсотки (скориговані відносно валютних курсів). Тим не менш, продажі препарату для лікування розсіяного склерозу Betaferon™/ Betaseron™ знизилися (скориговані відносно валютних курсів мінус 9,9 відсотки), переважно внаслідок більш низьких показників продажів у Європі та Сполучених Штатах.
Показник EBITDA до вирахування спеціальних статей у підрозділі Pharmaceuticals збільшився на 13,8 відсотки до відмітки 5.251 мільйонів євро (2015 рік: 4.616 мільйонів євро). Значне зростання прибутку переважно пояснюється позитивним розвитком нашого бізнесу. Значно більші інвестиції в дослідження та розробки та негативний вплив коливання валютних курсів у розмірі близько 65 мільйонів євро мали зворотний ефект.


Зростання в підрозділі Consumer Health в умовах конкуренції

Продажі безрецептурних препаратів (Consumer Health) зросли на 3,5 відсотки (скориговані відносно валютних курсів і портфоліо) до відмітки 6.037 мільйонів євро (2015 рік: 6.076 мільйонів євро). «Такий розвиток значною мірою є дзеркальним відображенням наших конкурентів», - пояснив Бауманн. Підрозділ досяг значних успіхів у Латинській Америці та Азіатсько-Тихоокеанському регіоні з поправкою на валютні курси, а продажі в Європі, на Близькому Сході та в Африці сприяли зростанню лише незначною мірою. Продажі у Північній Америці досягли рівня попереднього року.
Продажі Елевіт Пронаталь (Elevit™) продемонстрували особливо надихаюче зростання (скориговані відносно валютних курсів плюс 17,2 відсотки), включаючи двозначні темпи зростання в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні та в Європі, на Близькому Сході та в Африці. Компанія Bayer досягла значного успіху продажів бренду для догляду за шкірою та інтимної гігієни Канестен (Canesten™) на 13,4 відсотки (скориговані відносно валютних курсів) завдяки зростанню обсягу продажів у всіх регіонах. Продажі продукції для догляду за шкірою Бепантен (Bepanthen™)/Бепантол (Bepanthol™) переконливо зросли на 9,2 відсотки (скориговані відносно валютних курсів), зокрема у Європі. На відміну від цього, продажі антигістамінного препарату Кларитин (Claritin™) знизилися у всіх регіонах (скориговані відносно валютних курсів мінус 2,6 відсотки). Продажі в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні знизилися порівняно з успішним минулим роком внаслідок більш інтенсивної конкуренції та контролю цін на рецептурні препарати в Японії. Відрадне збільшення обсягу продажів у Сполучених Штатах завдяки розширенню лінійки продукції, що тепер включає КлариСпрей (ClariSpray™), лише частково компенсує цей ефект.
Показник EBITDA до вирахування спеціальних статей у підрозділі Consumer Health знизився на 3,1 відсотки до відмітки 1.411 мільйонів євро (2015 рік: 1.456 мільйонів євро). Прибутки зменшилися через підвищену собівартість продукції та негативний вплив коливання валютних курсів у розмірі близько 65 мільйонів євро. Ці фактори були значною мірою компенсовані позитивною динамікою продажів і синергією витрат.

Успіх підрозділу Crop Science у складних умовах ринку

У підрозділі сільськогосподарської продукції компанія Bayer опублікувала обсяг продажів у 9.915 мільйонів євро (2015 рік: 10.128 мільйонів євро; скориговані відносно валютних курсів і портфоліо плюс 0,1 відсотки). «Минулого року умови ринку для нашого підрозділу Crop Science залишалися складними, особливо у Латинській Америці», - сказав Бауманн. Тим не менш, обсяг продажів підрозділу Crop Science залишився на рівні попереднього року, як пояснив генеральний директор компанії Bayer. Значне зниження обсягів у Латинській Америці на 6,9 відсотки (скориговані відносно валютних курсів) було компенсоване зростанням в інших регіонах. Продажі зросли на 3,9 відсотки (скориговані відносно валютних курсів) у Північній Америці, на 2,7 відсотки (скориговані відносно валютних курсів) в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні та на 1,8 відсотки (скориговані відносно валютних курсів) в Європі, на Близькому Сході та в Африці.
Підрозділ Seeds (насіння та характеристики) зокрема продемонстрував позитивну динаміку зростання на 8,3 відсотки (скориговані відносно валютних курсів і портфоліо). Підрозділ Crop Protection (засоби захисту сільськогосподарських культур) опублікував зростання на 4,0 відсотки для фунгіцидів і 4,1 відсотки для SeedGrowth (продукції для протравлювання насіння), скориговані відносно валютних курсів і портфоліо. На відміну від цього, підрозділ інсектицидів продемонстрував різке падіння обсягу продажів (скориговані відносно валютних курсів і портфоліо мінус 13,3 відсотки). У підрозділі гербіцидів обсяг продажів незначно зменшився (скориговане відносно валютних курсів і портфоліо мінус 2,2 відсотки). Підрозділ Environmental Science зареєстрував зростання обсягу продажів на 4,5 відсотки (скориговані відносно валютних курсів і портфоліо).
Показник EBITDA до вирахування спеціальних статей у підрозділі Crop Science знаходився на рівні попереднього року (плюс 0,6 відсотки) на відмітці 2.421 мільйонів євро (2015 рік: 2.406 мільйонів євро). Позитивний вплив валютних курсів у розмірі близько 140 мільйонів євро та більш високі відпускні ціни були знівельовані нижчим обсягом продажів, більшими витратами на дослідження та розробки і більш високими втратами від знецінення дебіторської заборгованості.


Підрозділ Animal Health отримав перевагу завдяки значному зростанню обсягу продажів Сересто (Seresto™)

Продажі підрозділу Animal Health (ветеринарні препарати) збільшилися на 4,8 відсотки (скориговані відносно валютних курсів і портфоліо) до відмітки 1.523 мільйонів євро (2015 рік: 1.490 мільйонів євро). Особливо позитивна динаміка спостерігалася у Північній Америці та в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні завдяки підвищеному попиту на продукцію. Продажі нашийників проти бліх і кліщів Сересто (Seresto™) продемонстрували дуже переконливе зростання на 55,4 відсотки (скориговані відносно валютних курсів), що відбулося переважно завдяки підвищеному попиту на продукцію у Сполучених Штатах і Європі. Скориговані відносно валютних курсів продажі Адвантаж (Advantage™) – сімейства продукції для боротьби з блохами, кліщами та глистами – знаходилися на рівні попереднього року. Показник EBITDA до вирахування спеціальних статей залишився практично на рівні минулого року (плюс 0,6 відсотки) на відмітці 349 мільйонів євро (2015 рік: 347 мільйонів євро). Позитивний вплив збільшення обсягу продажів і підвищення цін на прибуток був знівельований підвищеними витратами на реалізацію та підвищеною собівартістю проданої продукції. Прибутки також зменшилися внаслідок негативного впливу валютних курсів у сумі близько 10 мільйонів євро.


Значне підвищення прибутків у підрозділі Covestro

Продажі в підрозділі Covestro були на рівні минулого року (скориговані відносно валютних курсів і портфоліо 0,0 відсотки) на відмітці 11.826 мільйонів євро (2015 рік: 11.982 мільйонів євро). Відпускні ціни в цілому зменшилися, передусім через зниження цін на сировину. Обсяг продажів у цілому перевищив рівень минулого року. Показник EBITDA до вирахування спеціальних статей значно підвищився на 19,6 відсотки до відмітки 1.984 мільйонів євро (2015 рік: 1.659 мільйонів євро). Позитивна динаміка збільшення прибутків завдяки зниженню цін на сировину та збільшенню обсягу продажів значною мірою компенсувала зниження відпускних цін і негативний вплив валютних курсів у сумі близько 20 мільйонів євро.


Надихаюче зростання чистого показнику EBITDA у четвертому кварталі 2016 року

«Наш бізнес продовжує позитивно розвиватися протягом останнього кварталу 2016 року», - пояснив фінансовий директор Дітч. В четвертому кварталі продажі групи компаній зросли на 4,7 відсотки (скориговані відносно валютних курсів і портфоліо 4,8 відсотки) до відмітки 11.820 мільйонів євро (4-й квартал 2015 року: 11.285 мільйонів євро). Показник EBITDA до вирахування спеціальних статей збільшився на 13,7 відсотки до відмітки 2.179 мільйонів євро (4-й квартал 2015 року: 1.916 мільйонів євро). З іншого боку, показник EBIT зменшився на 14,3 відсотки до відмітки 789 мільйонів євро (4-й квартал 2015 року: 921 мільйонів євро). Група компаній в цілому опублікувала чистий дохід у 453 мільйони євро (4-й квартал 2015 року: 613 мільйонів євро). Чистий прибуток з основної діяльності на одну акцію від триваючих операцій зріс до відмітки 1,19 євро (4-й квартал 2015 року: 1,08 євро).


Значний прогрес у фінансуванні узгодженого придбання Monsanto

Компанія Bayer також досягла значного прогресу в рефінансування узгодженого придбання Monsanto, зауважив Дітч. Компанія успішно провела фінансування придбання в розмірі 57 мільярдів доларів США та перший внесок акціонерного капіталу в розмірі 4 мільярди євро. «Операції такого масштабу не завжди проходять гладко. Той факт, що ми так успішно змогли фінансувати цю діяльність, також свідчить про хорошу репутацію компанії Bayer на ринку капіталів», - зазначив Дітч. Подальше рефінансування придбання передбачатиме корпоративних і гібридних облігацій та підвищення додаткового капіталу через випуск прав (на придбання додаткових акцій). Проте, якщо компанія Bayer знайде варіанти подальшої оптимізації фінансових структур, інструментів, а також часових меж фінансових операцій у контексті угоди, компанія також розгляне можливість вжиття таких заходів.


«Інновації – це наша основна компетенція»

В основі успіху компанії Bayer лежать інновації, пояснив Бауманн. «Це наша основна компетенція». Він зауважив, що через це компанія інвестує значні кошти у зміцнення свого інноваційного потенціалу. Минулого року компанія Bayer витратила близько 4,7 мільярди євро на дослідження та розробки (плюс 9,2 відсотки). «В сфері медико-біологічних наук витрати на дослідження та розробки досягли 4,4 мільярди, що склало близько 13 відсотків обсягу продажів. Це також абсолютний рекорд для компанії Bayer», - сказав Бауманн. «Ці зусилля для подальшого зміцнення нашого інноваційного потенціалу окупаються, як ми можемо бачити це завдяки портфоліо продукції, що знаходиться на стадії розробки». Наприклад, у підрозділі Pharmaceuticals компанія Bayer має цілу серію препаратів-кандидатів на реєстрацію, що наразі проходять стадію клінічної розробки. Компанія передбачає, що шість із них – на середній та останній стадії розробки – мають прогнозований потенціал річного сукупного обсягу продажів щонайменше 6 мільярдів євро. У підрозділі Crop Science потенціал річного сукупного обсягу продажів портфоліо препаратів для захисту сільськогосподарських культур і технологій вироблення насіння оцінюється в суму більше 5 мільярдів євро для продукції, яка була випущена на ринок або буде випущена у період з 2015 по 2020 роки.


Прогноз позитивної динаміки подальшого розвитку на 2017 рік

«Ми прогнозуємо позитивну динаміку розвитку протягом 2017 фінансового року», - сказав Бауманн. Очікується збільшення обсягу продажів групи компаній Bayer, в тому числі Covestro, до позначки більше 49 мільярдів євро. Це відповідає збільшенню у відсотках на одноразрядне число від низького до середнього рівня з коригуванням відносно валютних курсів і портфоліо. Очікується збільшення показника EBITDA у відсотках на одноразрядне число середнього рівня. Компанія також планує збільшити чистий прибуток з основної діяльності на одну акцію від триваючих операцій у відсотках на одноразрядне число середнього рівня. Слід зауважити, що лише 64 відсотки Covestro будуть відображені в повному 2017 фінансовому році. Також будуть відображені обов’язкові конвертовані облігації, які були успішно випущені в листопаді 2016 року, що дозволило збільшити середньозважену кількість акцій. Ці прогнози базуються на валютних курсах станом на 31 грудня 2016 року, в тому числі на курсі долара США до євро, що складає 1,05.
Компанія Bayer планує приблизний обсяг продажів 37 мільярдів євро для діяльності підрозділу Life Science (медико-біологічні науки). Це відповідає збільшенню у відсотках на одноразрядне число середнього рівня з коригуванням відносно валютних курсів і портфоліо. Очікується збільшення показника EBITDA до вирахування спеціальних статей у відсотках на одноразрядне число від середнього до високого рівня.
Для підрозділу Pharmaceuticals компанія Bayer планує обсяг продажів більше 17 мільярдів євро, що відповідає збільшенню у відсотках на одноразрядне число середнього рівня з коригуванням відносно валютних курсів і портфоліо. Очікується збільшення планового обсягу продажів ключових препаратів Ксарелто (Xarelto™), Айлія (Eylea™), Стиварга (Stivarga™), Ксофіго (Xofigo™) та Адемпас (Adempas™) до відмітки більш ніж 6 мільярдів євро. Очікується збільшення показника EBITDA до вирахування спеціальних статей у відсотках на одноразрядне число високого рівня. Компанія планує у подальшому збільшити показник маржі по EBITDA до вирахування спеціальних статей.
Для підрозділу Consumer Health компанія Bayer планує обсяг продажів на рівні більше 6 мільярдів євро та, відповідно до очікуваного розвитку ринку, планує зростання у відсотках на одноразрядне число від низького до середнього рівня з коригуванням відносно валютних курсів і портфоліо. Очікується збільшення показника EBITDA до вирахування спеціальних статей у відсотках на одноразрядне число від низького до середнього рівня.
Очікуваний обсяг продажів для підрозділу Crop Science складає більше 10 мільярдів євро. Це відповідає збільшенню у відсотках на одноразрядне число низького рівня з коригуванням відносно валютних курсів і портфоліо. Показник EBITDA до вирахування спеціальних статей очікується на рівні попереднього року.
Для підрозділу Animal Health компанія Bayer планує збільшення обсягу продажів у відсотках на одноразрядне число від низького до середнього рівня з коригуванням відносно валютних курсів і портфоліо та планує покращити показник EBITDA до вирахування спеціальних статей у відсотках на одноразрядне число високого рівня.
У 2017 році підрозділ Covestro планує збільшення обсягу продажів і показника EBITDA до вирахування спеціальних статей на рівні попереднього року або більше.
Для групи компаній в цілому Bayer планує спеціальні збори для показника EBITDA в 2017 році приблизно в сумі 0,5 мільярдів євро. Група компаній Bayer планує збільшити витрати на дослідження та розробки до рівня 4,8 мільярдів євро. Очікувані капітальні витрати складатимуть близько 2,5 мільярдів євро на основні засоби виробництва та обладнання та близько 0,4 мільярдів євро на нематеріальні активи. За винятком заходів, пов’язаних з капіталом і портфоліо, чистий фінансовий борг до кінця 2017 року очікується на рівні 10 мільярдів євро.


Примітки для редакторів:

Таблиці, наведені нижче, містять ключові дані для групи компаній Bayer та її сегментів за цілий рік і за четвертий квартал 2016 року.
Також доступні в мережі Інтернет на сторінці www.news.bayer.com:
- Стенограми та слайди промов Вернера Бауманна та Йоганнеса Дітча (приблизно з 10:00 за ЦЄЧ)
- Поточні фотографії та зображення з прес-конференції (мінімальний час затримки)
Повний Річний звіт за 2016 рік доступний в мережі Інтернет на сторінці http://www.annualreport2016.bayer.com
Додаткові матеріали на сторінці www.live.bayer.com:
- Пряма відеотрансляція прес-конференції (приблизно з 10:00 за ЦЄЧ)
- Запис прес-конференції (приблизно з 15:00 за ЦЄЧ)
ТВ-редактори можуть безкоштовно завантажити чи замовити оновлений відзнятий матеріал про підрозділ Life Science компанії Bayer на сторінці http://tv-footage.bayer.com/.



Контактні особи:
Гюнтер Форнек (Günter Forneck), телефон +49 214 30-50446
Email: guenter.forneck@bayer.com

Більше інформації на сайті www.bayer.com
ha (2017-0029E)


 Ключові показники групи компаній Bayer, четвертий квартал і повний 2016 рік

(Для триваючих операцій дані попереднього року перераховані)

Група компаній Baye
(мільйонів євро)

4-й
квартал
2015 року

Q4 2016

Зміна у %

Повний 2015 рік

Повний 2016 рік

Зміна у %

Продажі

11.285

11.820

+4,7

46.085

46.769

+1,5

EBITDA до вирахування
спеціальних статей

1.916

2.179

+13,7

10.256

11.302

+10,2

EBIT

921

789

-143

6.241

7.042

+12,8

Спеціальні статті

(116)

(587)

-

(819)

(1.088)

-

EBIT до вирахування спеціальних статей

1.037

1.376

+32,7

7.060

8.130

+15,2

Чистий прибуток 1

613

453

-26,1

4.110

4.531

+10,2

Прибуток на одну акцію (євро) *

0,74

0,53

-28,4

4,97

5,44

+9,5

Прибуток на одну акцію з основної діяльності (євро)

1,08

1,19

+10,2

682

7,32

+7,3

Кількість співробітників **

116.600

115.200

-1,2

116.600

115.200

-1,2

 

Pharmaceuticals
(мільйонів євро)

4-й
квартал
2015 року

Q4 2016

Зміна у %

Повний 2015 рік

Повний 2016 рік

Зміна у %

Продажі

3.986

4.275

+7,3

15.308

16.420

+7,3

EBITDA до
вирахування

1.085

1.217

+12,2

4.616

5.251

+13,8

EBIT

569

606

+6,5

3.028

3.389

+11,9

Спеціальні статті

(190)

(310)

-

(299)

(558)

-

EBIT до вирахування спеціальних статей

759

916

+20,7

3.327

3.947

+18,6

 

Consumer Health
(мільйонів євро)

4-й
квартал
2015 року

Q4 2016

Зміна у %

Повний 2015 рік

Повний 2016 рік

Зміна у %

Продажі

1.506

1.539

+2,2

6.076

6.037

-0,6

EBITDA до вирахування
спеціальних статей

385

372

-3,4

1.456

1.411

-3,1

EBIT

194

68

-64,9

768

695

-9,5

Спеціальні статті

(55)

(199)

-

(237)

(292)

-

EBIT до вирахування спеціальних статей

249

267

+7,2

1.005

987

-1,8

 

Crop Science
(мільйонів євро)

4-й
квартал
2015 року

Q4 2016

Зміна у %

Повний 2015 рік

Повний 2016 рік

Зміна у %

Продажі

2.405

2.404

-

10.128

9.915

-2,1

EBITDA до вирахування
спеціальних статей

347

351

+1,2

2.406

2.421

+0,6

EBIT

491

153

-68,8

2.094

1.755

-16,2

Спеціальні статті

(301)

(39)

-

(222)

(143)

-

EBIT до вирахування спеціальних статей

190

192

+1,1

1.872

1.898

+1,4

 

Animal Health
(мільйонів євро)

4-й
квартал
2015 року

Q4 2016

Зміна у %

Повний 2015 рік

Повний 2016 рік

Зміна у %

Продажі

319

329

+3,1

1.490

1.523

+2,2

EBITDA до вирахування
спеціальних статей

41

38

-7,3

347

349

+0,6

EBIT

14

25

+78,6

254

313

+23,2

Спеціальні статті

(19)

(5)

-

(64)

(7)

-

EBIT до вирахування спеціальних статей

33

30

-9,1

318

320

+0,6

 

Covestro
(мільйонів євро)

4-й
квартал
2015 року

Q4 2016

Зміна у %

Повний 2015 рік

Повний 2016 рік

Зміна у %

Продажі

2.774

2.997

+8,0

11.982

11.826

-1,3

EBITDA до вирахування
спеціальних статей

257

373/p>

+45,1

1.659

1.984/p>

+19,6

EBIT

79

203

-

635

1.304

+105,4

Спеціальні статті

(144)

0

-

(332)

0

-

EBIT до вирахування спеціальних статей

65

203

-

967

1.304

+349

 

Показник EBIT(DA) до вирахування спеціальних статей та чистий прибуток з основної діяльності на одну акцію не визначені в Міжнародних стандартах фінансової звітності й тому повинні розглядатися лише як додаткова інформація. Для визначення цих показників зверніться до звіту за поточний рік на сайті www.bayer.com

 

___________________________

1 В тому числі завершені операції / Еквівалент штатної одиниці на кінець періоду