15 грудня 2015

Команда відділу безрецептурних препаратів компанії Байєр в Україні визнана найкращою маркетинговою командою 2015

За даними Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК) і дослідницької компанії Factum Group команда в Україні визнана найкращою маркетинговою командою в категорії «Краса і здоров'я, побутові товари, засоби по догляду». Команда Байєр вийшла вперед з високим сумарним балом і стала першою серед представників відомих фармацевтичних гравців та FMCG компаній.  

 

N п/п

Компанія

Бали рейтингу

1

BayerUkraine

60.2

2

Reckitt Benckiser

54.8

3

Kimberly-Clark Ukraine

54.6

4

Beiersdorf

53.4

5

GlaxoSmithKline Pharmaceuticals Ukraine

51.3

6

Sanofi

46.6

7

Oriflame Cosmetics Ukraine

44.8

8

Astellas Pharma Europe B.V.

40.6

9

Kyiv Vitamin Factory

39.2

10

Sandoz Ukraine

39

 

Інна Деняк Bayer Ukraine«Нам надзвичайно приємно, що незалежними експертами у сфері маркетингу був здійснений аналіз діяльності компанії «Байєр» та її активність була відзначена високими балами. Особливо радісно виходити переможцями там, де ти не очікуєш цього, адже для участі у номінації непотрібно заповнювати анкети чи подавати заявки. Компанія навіть не знає, що її оцінюють, адже до уваги приймаються сталі показники: медійні бюджетні показники (WGRP в ТВ и GRP для Інтернету), кількість іміджевих та промоційних акцій, доля маркетингового бюджету, яка виділяється на рекламно-комунікаційну діяльність, нагороди EffieAwards та інше», - коментує Інна Деняк, керівник з маркетингу відділу безрецептурних препаратів.

 

 

Олена Зубко Bayer Ukraine

«Я дуже вдячна нашій командівідділу безрецептурних препаратівза результативну та кропітку працю. Всіма успіхами, які ми маємо, я завдячую людям, з якими я маю щастя працювати», - відзначає Олена Зубко, керівник відділу безрецептурних препаратів Байєр в Україні, представник HealthСare в Україні.