02 листопада 2015

Компанія Bayer повідомляє про значне зростання прибутку

  • Успішний вихід Covestro (колишній підрозділ MaterialScience) на фондовий ринок
  • Значне зростання продажів та прибутків в підрозділі HealthCare
  • Успішний розвиток бізнесу підрозділу CropScience в умовах слабшого ринку
  •  Covestro демонструє суттєве зростання прибутку
  •  Об'єм продажів Групи збільшився до 11036 млн євро (плюс 10,7 відсотків / коригування Fx і портфоліо плюс 1,9 відсотків)
  • Показник EBITDA до обчислення спеціальних статей зріс на 27,6 відсотків до 2523 млн євро
  • Показник EBIT зріс на 16,3 відсотки до 1565 млн євро
  • Чистий прибуток зріс на 20,9 відсотки до 999 млн євро
  • Чистий прибуток за основним видом діяльності на одну акцію зріс на 28,0 відсотків до 1,69 євро
  • Прогноз Групи на 2015 рік підтвердився



Леверкузен, 29 жовтня 2015 року – Група Bayer досягла стратегічного прогресу і заявила про суттєве зростання прибутків у третьому кварталі 2015 року. “Кілька тижнів тому ми оголосили про зміни в нашій організаційній структурі. Нова організація націлена на підтримку нашої стратегії як  провідної компанії з охорони здоров'я і досягнення кращих  результатів порівняно з нашими конкурентами", - прокоментував голова правління Bayer доктор Марейн Деккерс (Marijn Dekkers) після опублікування проміжного звіту в четвер.  Він відзначив, що завершився виведення на фондову біржу частини акцій MaterialScience, і компанія вийшла на фондовий ринок під назвою Covestro. Сьогодні, як і раніше, Bayer є власником  69 відсотків акцій Covestro AG, яка досі входять у консолідований фінансовий звіт Bayer, як повністю консолідована компанія.

У третьому кварталі 2015 року компанія Bayer збільшила об'єм продажів на скоригованій основі валютних курсів і портфоліо (коригування Fx і портфоліо) і продемонструвала суттєве зростання прибутку на 28 відсотків. Сегмент HealthCare знову зміг покращити свої показники завдяки позитивному розвитку нещодавно запущеної фармацевтичної продукції та розширеними продажами (коригування Fx і портфоліо) у всіх підрозділах Consumer Health. Прибутки HealthCare істотно зросли. Незважаючи на слабше ринкове середовище, продажі в сегменті CropScience зросли (коригування Fx і портфоліо) порівняно з високими показниками за аналогічний період минулого року. Прибуток зріс за рахунок курсової різниці. Covestro знову значно підвищила свої доходи, в основному завдяки зниженню витрат на сировину, в той час як продажі зменшились, як і очікувалося. "Ми виконали прогноз на 2015 рік для нашої Групи," – зазначив п. Деккерс.

Продажі концерну Bayer зросли на 10,7 (коригування Fx і портфоліо 1,9) відсотків у третьому кварталі до 11036 млн. євро (3 квартал 2014 року: 9967 млн. євро). Показник EBITDA до обліку спеціальних статей зріс на істотні 27,6 відсотки до 2523 млн євро (3 квартал 2014 року: 1977 млн. євро). Позитивний розвиток продажів супроводжувався більш високими витратами на дослідження та комерційними витратами. Позитивні показники від валютних курсів дозволили збільшити доходи майже на 170 мільйонів євро. EBIT також істотно виріс на 16,3 відсотків до 1565 млн євро (3 квартал 2014 р.: 1346 млн євро), тобто спеціальні статті мінус 204 млн євро (3 квартал 2014 р.: плюс 45 млн. євро). Сюди переважно входили витрати, пов'язані з відокремленням і виведенням на фондовий ринок Covestro, і витрати на інтеграцію придбаних компаній. Чистий прибуток виріс на 20,9 відсотка до 999 млн. євро (3 квартал 2014 р.: 826 млн євро), та чистий прибуток за основним видом поточної операційної діяльності -  на 28,0 відсотків до 1,69 євро (3 квартал 2014 р.: 1,32 млн. євро).

Валовий потік грошових коштів від поточної операційної дяльності знизився на 2,7 відсотків до 1427 млн євро (3 квартал 2014 р.: 1 466 млн. євро). Збільшення прибутку було частково компенсовано додатковими витратами на сплату податків, пов'язаних з відокремленням Covestro. Чистий потік грошових коштів (загальний) виріс на 28,3 відсотки до 2330 млн. євро (3 квартал 2014 р.: 1816 млн. євро), в основному завдяки зниженню обсягу коштів, пов’язаних з іншим оборотним капіталом. Чистий фінансовий борг знизився з 21,1 млрд євро станом на 30 червня 2015 р. до 19.3 млрд євро станом на 30 вересня 2015 року - в основному в результаті припливу грошових коштів від операційної діяльності.

Сегмент HealthCare отримав вигоди від недавно випущеної фармацевтичної продукції і поглинань

Продажі підгрупи HealthCare збільшилися на 19,2 відсотки (коригування Fx і портфоліо 8,3 відсотків) до 5651 млн. євро (3 квартал 2014 р.: 4 740 млн. євро). "Цей тривалий позитивний розвиток компанії значною мірою відбувся завдяки нашій недавно випущеній фармацевтичній продукції. Бізнес розширюється у всіх підрозділах сегмента Consumer Health", - пояснив п. Деккерс. Значне підтверджене збільшення продажів в сегменті Consumer Health в основному пов'язане з продуктами, придбаними у Merck & Co., Inc., США, і курсом валют.

Продажі в сегменті Pharmaceuticals виросли на істотні 11,7 відсотків (коригування Fx і портфоліо) до 3482 євро. Нещодавно запущені продукти – антикоагулянт Xarelto™, препарат для лікування захворювання Eylea™, препарати для лікування раку Stivarga™ і Xofigo™, а також Adempas™ для лікування легеневої гіпертензії – продовжили демонструвати зростання і становили разом з продажами 1082 млн євро (3 квартал 2014 р.: 750 млн. євро). Щодо Xarelto ™, зареєстровано приріст продажів на 31,3 відсотки (коригування Fx), що дозволило цьому продукту ще більше зміцнити свою лідируючу позицію серед невітамінних К-залежних пероральних антикоагулянтів. Продажі Eylea ™ також значно зросли - на 67 відсотків (коригування Fx) - в основному в результаті дуже успішного бізнесу в Європі і Японії після надання дозволу на продаж за додатковими показаннями.

Серед добре відомих провідних продуктів продажі лікарського засобу для лікування раку Nexavar ™ збільшилися на значні 14,5 відсотки (коригування Fx), зокрема, у Німеччині та США. Продажі внутрішньоматкових спіралей  серії Mirena™ зросли на 4,9 відсотки (коригування Fx), зокрема, завдяки збільшенню обсягів продажів у Сполучених Штатах Америки. Продажі препарату для згортання крові Kogenate ™ були на тому ж рівні, як і очікувалося, в той час як продажі препарату для лікування розсіяного склерозу Betaferon™/Betaseron™ скоротилися на 16,5 відсотки (коригування Fx). – зокрема це пов’язано із зростанням конкуренції в Сполучених Штатах і Європі. В цілому, бізнес фармацевтичного сегменту зріс у всіх регіонах на основі коригування валютних курсів.

Продажі в сегменті Consumer Health виросли на істотні 2,2 відсотки (коригування Fx і портфоліо) до 2 169 млн євро. У сегменті Consumer Care продажі продуктів, придбаних у Merck & Co., Inc., США, склали 366 млн євро. Зокрема, позитивні показники спостерігалися для препарату з протигрибковою дією Canesten™ (коригування Fx плюс 19,5 відсотки) і лінії косметичних продуктів Bepanthen™ / Bepanthol™  (коригування Fx плюс 15,2 відсотки). Тим не менше, продажі анальгетика Aleve™ скоротилися на 12,9 відсотки (коригування Fx) порівняно з високими показниками за квартал минулого року, зокрема через зміни в показниках продажів у США. Ошийник від бліх і кліщів Seresto™ зробив втішний внесок у зростання ветеринарного підрозділу, у той час як продажі продуктів сімейства Advantage™ проти бліх, кліщів і глистів дещо знизилися (коригування Fx мінус 1,7 відсотки). Що стосується контрастних агентів і медичного обладнання (сегмент Medical Care), контрастна речовина для МРТ Gadovist™/ Gadavist™ продемонструвала значне зростання на 18,8 відсотки (коригування Fx).

Показник EBITDA до обліку спеціальних статей зріс на істотні 22,6 відсотки до 1677  євро (3 квартал 2014 р.: 1 368 млн. євро). Це пов'язано в основному з успішним розвитком бізнесу у підрозділах Pharmaceuticals і Consumer Health - особливо в сегменті Consumer Care завдяки придбаним компаніям - і завдяки сприятливому впливу змін валютного курсу, що склав близько 70 мільйонів євро. Прибуток зменшився через збільшення інвестицій в дослідження і розробки інвестицій в сегменті Pharmaceuticals.

Послаблення бізнесу CropScience в Латинській Америці

Продажі в сільськогосподарському бізнесі (CropScience) зросли на 9,5 відсотки (коригування Fx і портфоліо 1,6 відсотків) до 2 113 млн. євро (3 квартал 2014 р.: 1 929 млн. євро). "Після коригування впливу змін валютних курсів і портфоліо продуктів ми стикнулися з деякими проблемами порівняно з високими показниками попереднього року", - сказав п. Деккерс. Підрозділи Crop Protection/Seeds заявили про невелике збільшення продажів на більш слабких ринках, особливо в Латинській Америці. Підгрупа досягла найбільших обсягів продажів в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, на 7,2 відсотки (коригування Fx).  У Північній Америці бізнес розширився на 4,3 відсотки (коригування Fx) і на 3,1 відсотки (коригування Fx) в Європі. І навпаки, обсяги продажів в Латинській Америці, Африці, на Близькому Сході зменшилися на 1,2 відсотки (коригування Fx).

У сегменті Crop Protection продажі гербіцидів зросли на 21,0 відсотки (коригування Fx і портфоліо), у той час як продажі фунгіцидів зросли  на 9,4 відсотки (коригування Fx і портфоліо). У той же час обсяг продажів у сегменті SeedGrowth (обробка насіння) знизився на 10,5 відсотки (коригування Fx і портфоліо) і 9,3 відсотки (коригування Fx і портфоліо) в сегменті інсектицидів Insecticides. В сегменті насіння Seeds продажі зменшилися на 5,3 відсотки (коригування Fx і портфоліо), в той час як напрямок науки про навколишнє середовище Environmental Science також заявив про зниження прибутків (коригування Fx і портфоліо мінус 7,4 відсотки).

Показник EBITDA до обліку спеціальних статей CropScience в третьому кварталі просунувся вперед на 11,2 відсотки в річному вирахуванні - до 309 млн євро (3 квартал 2014: 278 млн. євро). Це зростання було обумовлене в основному позитивним впливом змін валютного курсу в сумі близько 30 млн євро.

Збільшення прибутків Covestro

Продажі бізнесу високотехнологічних полімерних матеріалів (Covestro, колишній MaterialScience) скоротилися на 0,9 відсотків (коригування Fx і портфоліо 7,7 відсотків) до 3 009 млн. євро (3 квартал 2014 р.: 3 036 млн. євро). Відпускні ціни знизилися в трьох бізнес-одиницях, в першу чергу це стосується підрозділу поліуретанів Polyurethanes. Це сталося в основному через підвищення цін на сировину. В цілому, обсяги залишилися на рівні кварталу попереднього року. Показник EBITDA до обліку спеціальних статей зріс на істотні 41,3 відсотки до 472 млн євро (3 квартал 2014 року: 334 млн. євро). Значне зниження цін на сировину перекрило зниження відпускних цін завдяки більш сприятливій ситуації з попитом і пропозицією на деяких ринках. Додатково зростанню прибутків сприяв позитивний вплив від змін валютних курсів в сумі близько 70 мільйонів євро.

Достатнє зростання прибутків за перші дев'ять місяців

Продажі Групи Bayer збільшилися на 14,6 відсотки (коригування Fx і портфоліо 2,8 відсотки) за перші дев'ять місяців 2015 року - до 35005 млн євро (9 місяців 2014: 30 547 млн євро), в основному в результаті розширення бізнесу в сегменті HealthCare. Продажі CropScience залишалися на високому рівні попереднього року (коригування Fx і портфоліо), в той час як бізнес Covestro скоротився, як і очікувалося. Показник EBITDA до обліку спеціальних статей зріс на істотні 22,0 відсотки до 8,363 млн. євро (9 місяців 2014 року: 6 856 млн. євро). Усі підгрупи сприяли цьому значному поліпшенню, зокрема, це стосується HealthCare і Covestro. Показник EBITDA до обліку спеціальних статей зріс на 10,2 відсотки до 5 342 млн. євро (9 місяців 2014 року:  4 846 млн. євро) і чистий прибуток на 9,2 відсотки до 3 497 млн. євро (9 місяців 2014 року: 3 202 млн. євро). Чистий прибуток за основним видом діяльності зріс на 22,0 відсотки до 5,76 євро (9 місяців 2014 року: 4,72 млн. євро).

Стратегічна націленість на медико-біологічні розробки

П. Деккерс назвав відділення Covestro важливим кроком до успішного розвитку Bayer як провідної компанії в галузі медико-біологічних розробок. "Розвиваючись в медико-біологічних напрямках бізнесу, ми ще більше зосередимося на двох найбільших проблемах 21 століття", - зазначив Голова Правління. По-перше, як він пояснив, старіння і зростання чисельності населення світу терміново потребує нових  більш ефективних лікарських засобів, оскільки багато захворювань все ще неможливо повністю вилікувати, незважаючи на величезні досягнення. По-друге, пояснив п. Деккерс, інноваційні хімічні та біологічні засоби захисту рослин і більш життєздатні рослини також необхідні для адекватного постачання якісної їжі для зростаючої кількості населення в майбутньому. "Тільки за допомогою справжніх інновацій ми зможемо сприяти вирішенню цих проблем. Сьогодні наша діяльність націлена на вирішення саме цих проблем", - підкреслив п. Деккерс.

Він пояснив, що нова організаційна структура концерну Bayer підтримає  цю стратегію і дозволить компанії зайняти ще більш вигідну позицію по відношенню до її конкурентів. З 1 січня 2016 року компанія Bayer буде охоплювати три підрозділи: Pharmaceuticals, Consumer Health і Crop Science. "Кожен з цих трьох підрозділів обслуговує привабливий ринок і отримує високі прибутки. І кожен бізнес характеризується різними циклами і ризиками, гарантуючи, що наш портфель є диверсифікованим і збалансованим", - наголосив п. Деккерс. Керівники підрозділів будуть також членами правління в майбутньому – для забезпечення більш ефективної інтеграції стратегічних і бізнес- операцій, а також подальшого вдосконалення інновацій та клієнтоорієнтованості.

Чистий прибуток за основним видом діяльності на акцію демонструє зростання до дев’ятнадцяти відсотків у 2015 році

Що стосується повного 2015 року, за прогнозами Bayer, що продажі Групи виростуть на кілька відсотків (коригування Fx і портфоліо). Що стосується прогнозу Групи, сьогодні компанія застосовує валютні курси станом на 30 вересня 2015 року для четвертого кварталу 2015 року. Група Bayer чекає позитивного впливу від змін валютних курсів, які сприятимуть підвищенню продажів приблизно на 6 відсотків (раніше: приблизно на 7 відсотків) порівняно з попереднім роком і планує продажі на суму 46 млрд євро (раніше: на суму 47 млрд євро). Очікування стосовно розвитку доходів компанії є значною мірою незмінними. Як і раніше, вони стосуються підвищення показника EBITDA до обліку спеціальних статей за високим двозначним відсотком, що дозволяє скористатись вигодою від очікуваного позитивного впливу від змін валютних курсів в сумі близько 4 відсотків (раніше: близько 5 відсотків). Bayer продовжує прагнути до зростання на високі двозначні відсотки чистого прибутку за основним видом діяльності на акцію і очікує позитивного впливу від змін валютних курсів на рівні близько 4 відсотків (раніше: близько 5 відсотків).

Як і раніше, компанія розраховує отримати спеціальні збори в сумі близько 900 млн євро, з інтеграцією придбаних підприємств споживчого догляду, відчуженню та виведенням на фондовий ринок Covestro та оптимізацією виробничих структур, на які припадає більша частина цієї суми. Беручи до уваги доходи від виведення на фондовий ринок Covestro, Bayer прагне до зниження чистої фінансової заборгованості до рівня нижче 18 млрд євро (раніше: менше 20 млрд євро) до кінця року.


Як і раніше, компанія Bayer очікує, що продажі в сегменті HealthCare  від поточної операційної діяльності зростуть приблизно до 23 млрд євро. Тепер це відповідає збільшенню продажів на середні та високі однозначні відсотки на основі коригування валютних курсів і портфоліо (раніше: середній однозначний відсоток). Як і раніше, підгрупа планує підвищити чистий показник EBITDA до двадцяти двох відсотків. У сегменті Pharmaceuticals концерн Bayer продовжує очікувати зростання продажів приблизно до 14 млрд євро. Тепер це відповідає зростанню на високий однозначний відсоток на основі коригування валютних курсів і портфоліо (раніше: середній і високий однозначний відсоток). Продажі нещодавно запущених продуктів орієнтовані на збільшення більш ніж на 4 млрд євро. В сегменті Pharmaceuticals концерн Bayer розраховує підвищити показник EBITDA до обліку спеціальних статей на середній десятковий відсоток. У сегменті охорони Consumer Health група Bayer очікує продажів на суму приблизно 9 млрд євро (раніше: більше 9 млрд євро), у тому числі продажів придбаних підприємств у цьому сегменті, і, як і раніше, планує збільшити продажі на середній однозначний відсоток на основі коригування валютних курсів і портфоліо. Bayer також очікує, що сегмент Consumer Health підвищить показник EBITDA до обліку спеціальних статей до тридцяти п’яти відсотків, в тому числі завдяки придбаним компаніям в цьому сегменті.

У сегменті CropScience група Bayer коригує прогноз, щоб відобразити слабший розвиток ринкового середовища і більш низький, ніж очікувалося, вплив від змін валютних курсів. Тут компанія очікує продовження зростання темпами, вищими, ніж зростання ринку, і тепер прагне збільшити продажі до трохи більше 10 млрд євро (раніше: близько 10,5 млрд євро). Це відповідає зростанню на низький однозначний відсоток на основі коригування валютних курсів і портфоліо. У зв'язку з послабленням ринкового середовища в даний час сегмент CropScience планує поліпшити показник EBITDA до обліку спеціальних статей по середній однозначний відсоток (раніше: середній і високий однозначний відсоток).

Covestro як і раніше планує подальше зростання в 2015 році разом із зниженням відпускних цін. Це призведе до зниження продажів на основі коригування валютних курсів і портфоліо. Тим не менше, компанія продовжує очікувати значне збільшення показника EBITDA до обліку спеціальних статей за повний рік. Covestro прагне повернутися до зростання вартості капіталу в 2015 році.

 

Примітка для редакторів:
Наступні таблиці містять ключові дані для Групи Bayer та її підгруп в третьому кварталі і за дев'ять місяців 2015 року.

Повний фінансовий звіт станом на 30 вересня 2015 року доступний на веб-сайті http://www.stockholders-newsletter-q3-2015.bayer.com 

Текстовий запис презентації Марейна Деккерса і супутні слайди можна отримати приблизно з 10:00 за середньоєвропейським часом на веб-сайті www.bayer.com/media

Контактні особи:
Гюнтер Форнек (Günter Forneck), Тел. +49 214 30-50446
Електронна пошта: guenter.forneck@bayer.com

Крістіан Хартел (Christian Hartel), Тел. +49 214 30-47686
Електронна пошта: christian.hartel@bayer.com


Більше інформації можна отримати на веб-сайті www.bayer.com.

Прогностичні заяви
Ця публікація може містити прогнозні заяви, що базуються на поточних припущеннях і прогнозах, зроблених керівництвом Групи Bayer або субконцернів. Різні відомі і невідомі ризики, невизначеності та інші фактори можуть призвести до неспівпадіння з ними реальних майбутніх результатів, фінансової ситуації, розвитку або показників компанії і розрахунків, наведених тут. Ці чинники включають ті питання, що обговорювалися в публічних звітах Bayer, з якими можна ознайомитися на сайті www.bayer.com. Компанія не несе жодних зобов'язань щодо оновлення цих прогнозних заяв і адаптування їх до майбутніх подій або результатів.

Ключові дані Bayer, 3 квартал і перші дев'ять місяців 2015 року

  • (Дані за попередній рік надаютьсяі)

Група Bayer
(млн. євро)

3 квартал 2014 р.

3 квартал 2015 р.

Зміна
у %

9 місяців 2014 р.

9 місяців 2015 р.

Зміна
у %

Продажі

9 967

11 036

+10,7

30 547

35 005

+14,6

EBIT

1 346

1 565

+16,3

4 846

5 342

+10,2

Спеціальні статті

45

(204)

-

4

(703)

-

EBIT до спеціальних статей

1 301

1 769

+36,0

4 842

6 045

+24,8

EBITDA

2 023

2 325

+14,9

6 868

7 718

+12,4

Спеціальні статті

46

(198)

-

12

(645)

-

EBITDA до спеціальних статей

1 977

2 523

+27,6

6 856

8 363

+22,0

Чистий прибуток

826

999

+20,9

3 202

3 497

+9,2

Чистий прибуток на акцію (євро)

1,00

1,21

+21,0

3,87

4,23

+9,3

Чистий прибуток за основним видом діяльності на одну акцію (євро)

1,32

1,69

+28,0

4,72

5,76

+22,0

Кількість працівників на кінець періоду *

112 831

117 866

+4,5

112 831

117 866

+4,5

 

Bayer HealthCare
(млн. євро)

3 квартал 2014 р.

3 квартал 2015 р.

Зміна
у %

9 місяців 2014 р.

9 місяців 2015 р.

Зміна
у %

Продажі

4 740

5 651

+19,2

13 724

17 063

+24,3

EBIT

1 062

1 219

+14,8

2 920

3 273

+12,1

Спеціальні статті

54

(46)

-

45

(336)

-

EBIT до спеціальних статей

1 008

1 265

+25,5

2 875

3 609

+25,5

EBITDA

1 422

1 633

+14,8

3 997

4 599

+15,1

Спеціальні статті

54

(44)

-

49

(309)

-

EBITDA до спеціальних статей

1 368

1 677

+22,6

3 948

4 908

+24,3

 

Bayer CropScience
(млн. євро)

3 квартал 2014 р.

3 квартал 2015 р.

Зміна
у %

9 місяців 2014 р.

9 місяців 2015 р.

Зміна
у %

Продажі

1 929

2 113

+9,5

7 299

7 928

+8,6

EBIT

157

180

+14,6

1 615

1 625

+0,6

Спеціальні статті

0

(4)

-

0

(79)

-

EBIT до спеціальних статей

157

184

+17,2

1 615

1 704

+5,5

EBITDA

278

306

+10,1

1 991

2 009

+0,9

Спеціальні статті

0

(3)

-

0

(73)

-

EBITDA до спеціальних статей

278

309

+11,2

1 991

2 082

+4,6

 

Covestro
(млн. євро)

3 квартал 2014 р.

3 квартал 2015 р.

Зміна
у %

9 місяців 2014 р.

9 місяців 2015 р.

Зміна
у %

Продажі

3 036

3 009

-0,9

8 703

9 208

+5,8

EBIT

184

217

+17,9

512

714

+39,5

Спеціальні статті

(2)

(87)

-

(21)

(188)

-

EBIT до спеціальних статей

186

304

+63,4

533

902

+69,2

EBITDA

333

388

+16,5

953

1 239

+30,0

Спеціальні статті

(1)

(84)

-

(17)

(163)

-

EBITDA до спеціальних статей

334

472

+41,3

970

1 402

+44,5


Показники EBITDA, EBIT(DA) до обліку спеціальних статей і чистого прибутку за основним видом діяльності на акцію не визначені в Міжнародних стандартах фінансової звітності і, отже, повинні розглядатися тільки в якості додаткової інформації. Для визначення цих показників дивіться поточний щорічний звіт на веб-сайті www.bayer.com.

* Еквівалент повної штатної одиниці.

Байєр  


Байєр – це міжнародний концерн зі спеціалізацією на медико-біологічних напрямках бізнесу, а саме -  охороні здоров'я та сільському господарстві. Продукти та послуги компанії спрямовані на благо людей та покращення якості їхнього життя. Разом з тим, Група прагне до створення вартості завдяки інноваціям, зростанню та високій прибутковості. Байєр є соціально відповідальною та етичною компанією, яка дотримується визначених цінностей і приносить користь суспільству. У 2014 фінансовому році Група мала близько 119,000 працівників і обсяг продажів 42.2 мільярда євро. Сума капітальних витрат за рік сягнула 2.5 мільярда євро, витрати на дослідження та розробки 3.6 мільярди євро. Вищезазначені показники включають в себе також відповідні дані підрозділу високотехнологічних матеріалів, котрий було виведено на фондовий ринок під назвою Covestro (6 жовтня 2016 року). www.bayer.com

 

В Україні компанія Байєр веде свою діяльність з 1992 року. Команда з більше ніж 500 співробітників працює для того, щоб представити свої інноваційні продукти та знання в обох галузях наук про життя: охороні здоров’я та сільському господарстві. Додаткова інформація: www.bayer.ua