30 квітня 2015

Bayer: потужний початок року

 

  • Збільшились об’єми продажів і зросли прибутки підрозділу HealthCare
  • В умовах слабкого ринку стійким залишається показник продуктивності підрозділу CropScience
  • Підрозділ MaterialScience повідомляє про збільшення доходу
  • Концерн збільшив об’єм продажів до 12 117 млрд євро (ріст на 14,8%, або 2,7% з урахуванням коливань курсів валют, придбання і  продажу активів)
  • Показник EBITDA до врахування особливих статей зріс на 9,6% і становить 3 млрд євро
  • Показник EBIT зменшився на 4,7% і досяг значення  1 998 млн євро
  • Чистий прибуток склав 1 303 млн євро (зменшення на 8,4%)
  • Чистий прибуток на одну акцію збільшився на 7,7% до 2,1 євро
  • Прогнозовані показники на 2015 рік збільшені через вплив валютного курсу

Леверкузен, 30 квітня 2015 року – Концерн Bayer успішно почав 2015 рік і знову продемонстрував ріст продажів у першому кварталі. «В напрямку охорони здоров’я ми продовжуємо  позитивний розвиток як завдяки нещодавно запущеним фармацевтичним продуктам, так і завдяки діяльності підрозділу Consumer Health»,– заявив голова правління Марейн Деккерс під час оприлюднення проміжних фінансових результатів у четвер в ході прес-конференції. Продукти підрозділу Merck & Co., Inc., США, який був нещодавно придбаний компанією Bayer, також сприяли зростанню в сегменті безрецептурних препаратів. Значне зростання прибутку продемонстрував субконцерн HealthCare. Незважаючи на загальне ослаблення ринку, об’єм продажів підрозділу CropScience трохи перевищив результати потужного кварталу минулого року. Однак, з року в рік спостерігається зниження рівня прибутку в цьому сегменті я. Підрозділ MaterialScience звітував про незначне зниження об’ємів продажів, у порівняння з очікуваними даними, з урахуванням коливань курсів валют, придбання і  продажу активів. Тим не менш, до врахування особливих статей дохід MaterialScience збільшився. «Зважаючи на динаміку розвитку бізнесу у першому кварталі і, особливо, більш сприятливі обмінні курси станом на 31 березня, ми підвищуємо наш прогноз на 2015 рік»,– повідомив Д-р Деккерс.

У першому кварталі 2015 року обсяг продажів концерну Bayer збільшився на 14,8% і досягнув 12 117 млн євро (у 1 кварталі 2014 року – 10 555 млн євро). Ріст продажів з урахуванням коливань курсів валют, придбання і  продажу активів становить 2,7%. Показник EBITDA до врахування особливих статей зріс на 9,6% до  3 000 млн євро (у 1 кварталі 2014 року – 2 738 млн євро). Такий впевнений розвиток бізнесу супроводжується більш високими витратами на дослідження і розробки та торговельними витратами. Валютний курс позитивно вплинув на прибуток, який досяг приблизно 50 млн євро. Показник EBIT до урахування особливих статей збільшився на 7,3% і склав 2 242 млн євро (2 089 млн. євро у першому кварталі 2014 р.). EBITDA до урахування особливих статей зменшився на 4,7%, склавши 1 998 млн. євро (2 096 млн. євро у першому кварталі 2014 р.). Прибуток у першому кварталі 2015 скоротився за рахунок видатків з особливих статей, які склали 244 млн євро (в 1 кв. 2014 - чистий прибуток за особливими статтями склав 7 млн євро) і були спрямовані на інтеграцію придбаних компаній, консолідацію виробничих потужностей і додаткових заходів для підвищення ефективності.Чистий прибуток досягнув 1 303 млн євро (1 423 млн євро у першому кварталі 2014 р.), що на 8,4% нижче, а чистий прибуток на одну акцію збільшився на 7,7% до 2,10 євро (1,95 євро у першому кварталі 2014 р.).

Валовий прибуток склав 2 060 мільйонів євро (у першому кварталі 2014 року – 2 048 мільйонів євро). Чистий грошовий потік зріс до 724 мільйонів євро (у першому кварталі 2014 – 163 мільйони євро) через зниження готівкових коштів в оборотних фондах. Чиста фінансова заборгованість збільшилася на 1,7 мільярдів порівняно з 21 грудня 2014 року і складає 21,3 млрд євро через негативні наслідки коливання обмінних курсів.

Підрозділ HealthСare в першому кварталі 2015 року виріс  на 25,6% (на 7,2% з урахуванням корегування курсів валют, придбання і продажу активів), що складає 5 742 мільйонів євро (показник першого кварталу 2014 р. - 4 572 мільйонів євро).

«Підрозділ HealthСare досягнув значного зростання, чому сприяли нові придбання в сегменті безрецпептурних препаратів," коментує Деккерс. Субконцерн досяг стійкої динаміки зростання продажів в сегменті рецептурних препаратів і значного зростання продаж в сегменті безрецептурних препаратів. 

Обсяг продаж в CropScience (сільськогосподарський підрозділ концерну) у першому кварталі виріс на 6,6% і склав 3 092 млн євро (в 1 кв. 2014 – 2 900 млн євро). «Незважаючи на послаблені ринкові умови, особливо в Північній та Південній Америці, показники Crop Protection/Seeds (засоби захисту рослин/насіння) показники дещо покращилися  у порівнянні з аналогічним усішним періодом минулого року», - сказав Деккерс. Субконцерн досяг значного зростання в Європі, де обсяг продаж збільшився на 16,9%( з урахуванням коливань валютних курсів). Проте у зв’язку з коливанням валютних курсів обсяг продаж знизився наступним чином:  в Північній Америці – на 15,1%; в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні – на 4,3%; в Латинській Америці, Африці та Близькому Сході – на 3,2%.

Субконцерн MaterialScienceготується до запланованого розміщення акцій на фондовому ринку. «Як і раніше, ми плануємо розмістити  акції MaterialScience не пізніше середини 2016 року», сказав Деккерс.

 Об’єм продажів цієї підгрупи в першому кварталі збільшився на 7,5% до 3 014 млн євро (в 1 кв. 2014 – 2 803 млн євро). З урахуванням коливання курсів валют, придбання та продажу активів, продажі знизилися на 2,1% через зниження відпускних цін на поліуретани та полікарбонати. Ціни на сировину різко знизилися в обох цих підрозділах. Загальні обсяги продаж збільшилися. Продажі сировини для поліуретанів скоротилися на 6,6% (з урахуванням коливань курсів валют, придбання та продажу активів), в той час як продаж високотехнологічних пластиків (полікарбонатів) виріс на 3,9%. Продажі сировини для покриттів, клеїв та спеціальних матеріалів виросли на 4,9%, у той час як продажі відділу  Промислових Операцій знизилися на 4,2% (з урахуванням коливань курсів валют, придбання та продажу активів).

 

У 2015 році очікується зростання продажів концерну в межах від 48 до 49 млрд євро

«Ми збільшуємо наш прогноз на 2015 рік»,- сказав Деккерс, посилаючись, насамперед, на значно більш позитивні коливання курсів станом на 31 березня 2015. Тепер Bayer планує об’єми продажів в межах від 48 до 49 млрд євро (раніше: приблизно 46 млрд євро).

Байєр: Наука в ім’я кращого життя

Bayer - міжнародний концерн зі спеціалізацією в галузі охорони здоров'я, сільського господарства і високотехнологічних матеріалів. Як інноваційна компанія, Bayer задає тенденції розвитку наукоємних галузей. Продукти і послуги компанії спрямовані на благо людей і поліпшення якості життя. Bayer дотримується принципів сталого розвитку і виступає як соціально і етично відповідальна компанія. У 2014 році чисельність співробітників концерну склала близько 119 000 чоловік, обсяг продажів - 42,2 млрд євро. Витрати на дослідження і розробки - 3,6 млрд євро.

В Україні компанія Байєр працює з 1992 року. Команда з понад  500 професійних співробітників працює для того, щоб представити свої знання та інновації в галузі фармацевтичних продуктів, засобів захисту рослин і високотехнологічних матеріалів. Додаткова інформація: http://www.bayer.ua

Прогностичні заяви 

Дана доввідка може містити прогностичні заяви, складені виходячі з існуючих припущень та прогнозів, зроблених керівництвом концерну «Байер» та його підрозділів. Усі відомі або невідомі ризики, невизначенність та інші фактори можуть призвести до значних розходжень між дійсними результатами майбутніх періодів, фінансовою ситуацією, розвитком або роботою компанії та вказаними тут оцінками. Ці фактори містять в собі ті, які обговорювались у відкритих звітах компанії «Байер», які можна знайти на веб-сторінці компанії «Байер» за посиланням www.bayer.com. Компанія не несе відповідальності за оновлення цих прогностичних заяв або приведення їх у відповідність з майбутніми подіями або обставинами.

Контакти для ЗМІ:

Олена Антонова

Володимир Гупан

E-mail: communication.ukraine@bayer.com