26 вересня 2014

Байєр підтримує Всесвітній день контрацепції з метою підвищення інформованості молодих людей про контрацепцію

  • «Програма дій» Всесвітнього дня контрацепції закликає розширити для молодих людей можливості інформування, освіти та покращення доступу до інформації та послуг
  • Дослідження показало, що 44% молодих людей в світі займаються сексом з новим партнером без використання контрацепції

Україна, 26 вересня 2014 - З нагоди Всесвітнього дня контрацепції компанія Байєр підтримує публікацію «Програми дій» Коаліції Всесвітнього дня контрацепції - план, який закликає індивідуумів, уряди і організації звернути увагу на кількість незапланованих вагітностей та випадків захворювань, що передаються статевим шляхом (ЗПСШ) в усьому світі.

Більше 41% з 208 мільйонів вагітностей, які відбуваються щороку в світі, незаплановані. 1 Більше половини з цих незапланованих вагітностей закінчуються абортом. За оцінками, близько 33 мільйонів незапланованих вагітностей відбуваються через неправильне використання контрацептивів. 2 Тому важливо добре інформувати молодих людей про різні доступні методи контрацепції.

В Україні щорічно робиться близько 200 тис. абортів, при рівні народжуваності в 570 тис. немовлят (2013). Причиною цього може бути те, що в Україні тільки 66,7% сексуально активного населення (15-49 років) використовує який-би то не було метод контрацепції, за даними дослідження World Contraceptive Use, 2012. При цьому 19,1% з них віддають перевагу менш надійним - традиційним методам контрацепції, таким як календарний метод або метод перерваного статевого акту, ймовірність завагітніти при використанні яких варіює в межах 14-50%. (За даними видання «Аптека» #942 (21) від 26.05.2014 http://www.apteka.ua/article/292851).

Коаліція Всесвітнього дня контрацепції - це 11 організацій, мета яких – збільшити доступність послуг та освіти для планування сім'ї. Вони об'єдналися, щоб підкреслити важливість підтримки молодих людей і підштовхнути їх дізнаватися більше про контрацепцію з надійних джерел. А також пояснити необхідність обговорення методів контрацепції зі своїми лікарями і партнерами, враховуючи можливість використання контрацептивів в своєму майбутньому.

«Вибір контрацептиву - важливий, і він повинен бути усвідомленим», - говорить Катя Іверсен, виконавчий директор міжнародної організації Women Deliver. «Контрацепція - це важливий фактор, який може повністю змінити життя людини і дати можливість молодим людям повністю реалізувати свій потенціал. Але їм потрібна можливість дізнатися про всі доступні методи контрацепції, щоб вони могли прийняти усвідомлене рішення про те, що їм підходить найкраще».

«Можливість прийняття самостійних і обґрунтованих рішень є невід'ємною частиною свободи кожної людини - але ця свобода залежить від доступності інформації і вибору, - говорить Скотт Шерріфф, керівник підрозділу жіночого здоров’я в Bayer HealthCare Pharmaceuticals. - Як лідируюча компанія, яка надає рішення для планування сім'ї і активно працює в цій сфері більше 50 років, ми несемо відповідальність і хочемо робити свій вклад у всебічну освіту молодих людей з питань сексуального здоров'я по всьому світу».

«Програма дій» Коаліції Всесвітнього дня контрацепції зосереджена на задоволенні потреб молодих людей у вільному доступі до високоякісних послуг та консультацій у галузі сексуального та репродуктивного здоров'я. Програма розглядає можливості і досвід молодих людей, у яких трапилася незапланована вагітність, а також використовує напрацювання співробітників громадських та урядових організацій для визначення чіткої, невикривленої інформації, доступної широкому загалу. Документ закликає уряди, організації та окремих особистостей допомогти молодим людям врахувати можливість використання контрацепції при плануванні свого майбутнього, при цьому фокусуючись на основних чотирьох пріоритетах:

 

1. Знання - це сила. Необхідно компенсувати брак знань про різні доступні методи контрацепції, покращуючи сексуальну освіту молодих людей. Крім того, важливо забезпечити кращу інформованість молоді будь-якого віку.
2. Безпечний секс - безпечне життя. Необхідно гарантувати молодим людям доступ до якісних медичних послуг по сексуальному і репродуктивному здоров'ю, щоб вони отримали знання для прийняття усвідомлених рішень щодо свого сексуального здоров'я.
3. Секс – це не тільки продовження роду. Необхідно боротися з хибними стереотипами і упередженнями про секс і контрацепцію з метою, щоб молоді люди говорили з лікарями, своїми партнерами про секс і використання контрацепції без страху осуду.
4. Якість і підтримка дуже важливі. Рішення проблеми гендерної нерівності, підтримка, інформування молодих чоловіків і жінок про їх права та обов’язки в сфері сексуальних відносин і планування сім'ї.

 

Коаліція Всесвітнього дня контрацепції прагне підвищити інформованість про всі доступні методи контрацепції, щоб молоді люди по всьому світу могли приймати усвідомлені рішення щодо свого сексуального і репродуктивного здоров'я, запобігти незапланованій вагітності та ЗПСШ.

Нові дані глобального дослідження «Youth Love Check» підкреслюють необхідність заходів для популяризації контрацепції серед молодих людей. Тривожний сигнал - 55% респондентів серед молодих чоловіків і жінок у всьому світі - знають хоча б одного члена сім'ї або близького друга, який зіткнувся з незапланованою вагітністю за останні кілька років. Крім того, 44% респондентів займалися сексом з партнером без використання контрацептивів. Дослідження також показує яким джерелам інформації про контрацепцію найбільше довіряють молоді люди. Тільки деякі з них покладаються на своїх докторів, більшість же довіряють інформації отриманої від друзів або з інтернету.2

Більше інформації, включаючи «Програму дій» Всесвітнього дня контрацепції, Ви можете знайти на новому сайті Коаліції Всесвітнього дня контрацепції: http://www.your-life.com/

Про Всесвітній день контрацепції (ВДК)

Всесвітній день контрацепції відзначається 26 вересня кожного року. Всесвітня кампанія ґрунтується на баченні світу, в якому кожна вагітність - бажана. Місія ВДК - підвищити обізнаність про всі методи контрацепції, щоб дати можливість молодим людям робити усвідомлений вибір щодо свого сексуального та репродуктивного здоров'я. Сайт ВДК http://www.your-life.com/ містить точну і неспотворену інформацію про контрацепцію, яка допоможе молодим людям при обговоренні з лікарями вибрати для себе найкращий варіант.

ВДК підтримується коаліцією з 11 міжнародних громадських і державних організацій, а також науковими та медичними спільнотами, зацікавленими в сексуальному і репродуктивному здоров'ї. Коаліція спонсорується компанією Bayer HealthCare. Партнери ВДК:

  • Asian Pacific Council on Contraception (APCOC)
  • Centro Latinamericano Salud y Mujer (CELSAM)
  • European Society of Contraception and Reproductive Health (ESC)
  • DSW (Deutsche Stiftung Weltbevölkerung)
  • International Federation of Pediatric and Adolescent Gynecology (FIGIJ)
  • International Planned Parenthood Federation (IPPF)
  • Marie Stopes International (MSI)
  • Population Services International (PSI)
  • The Population Council
  • The United States Agency for International Development (USAID)
  • Women Deliver (WD)

Про дослідження «Youth Love Check»

Дані дослідження «Youth Love Check» були зібрані методом онлайн опитування в період з листопада 2009 року по червень 2014 за допомогою інтерактивної анкети на сайті http://www.your-life.com/. Всього в дослідженні взяло участь 13 986 чоловік з 35 країн, де 81,1% жінок і 18,9% чоловіків у віці від 10 до 30 років. Найбільша кількість респондентів була відзначена у віці від 16 до 18 років (n = 4,122). Результати дослідження доступні на сайті http://www.your-life.com/.

Про компанію Bayer HealthCare

Bayer AG - це глобальна компанія з ключовими компетенціями в області охорони здоров'я, сільського господарства і високотехнологічних матеріалів. Bayer HealthCare, бізнес група концерна Bayer AG з щорічним обсягом продажів 18 924 млрд євро (2013 р.) - одна з лідируючих в світі інноваційних компаній в галузі охорони здоров'я та виробництва продуктів медичного призначення. Вона базується в м. Леверкузен (Німеччина). У компанії представлені такі підрозділи як Animal Health, Consumer Care, Medical Care і Pharmaceuticals. Мета Bayer HealthCare - відкривати, розробляти, виробляти і постачати на ринок продукти, які покращують здоров'я людей і тварин у всьому світі. У компанії Bayer HealthCare працює 56 000 співробітників (станом на 31 грудня 2013), її представництва є більш ніж в 100 країнах світу. З додатковою інформацією можна ознайомитися на сайті http://healthcare.bayer.com