08 жовтня 2014

Bayer завершує процес придбання безрецептурного портфеля Merck & Co., Inc. (США), вартістю 14,2 мільярда доларів

  • Bayer стає лідером з продажу безрецептурних лікарських засобів (OTC) в Північній і Латинській Америці і займає передові позиції в OTC на міжнародній арені
  • Еріка Манн (Erika Mann) очолює об'єднаний безрецептурний бізнес
  • Встановлюємо курс на успішну інтеграцію
  • Стартувало стратегічне співробітництво між фармацевтичними компаніями Bayer і Merck & Co., Inc. у сфері виробництва та реалізації модуляторів розчинної гуанілатциклази (sGC)

 

Леверкузен, 1 жовтня 2014 року – компанія Bayer завершила придбання безрецептурного портфеля у групи фармацевтичних компаній США Merck & Co., Inc., Уайтхаус Стейшн, Нью-Джерсі. Операція була здійснена 1 жовтня 2014 після отримання дозволу антимонопольного комітету. «Це придбання є важливою подією для Bayer, і ми маємо намір продовжити розширення нашого перспективного бізнесу з продажу безрецептурних препаратів шляхом сталого розвитку та додаткових придбань», - пояснює Глава компанії Bayer д-р Марейн Деккерс (Marijn Dekkers). Компанія Bayer заплатила за придбання 14,2 мільярда доларів, за вирахуванням окремих умовних сум, які будуть сплачені після отримання дозволів від антимонопольних органів в Мексиці та Республіці Корея. Інтеграція придбаного бізнесу була успішно розпочата. Об'єднаний безрецептурний підрозділ очолила Еріка Манн (Erica Mann), член Виконавчого комітету з питань контролю якості лікарських засобів компанії Bayer, яка також відповідає за роботу підрозділу безрецептурних препаратів.

 

Це придбання істотно активізує безрецептурний бізнес (OTC) Bayer в різних терапевтичних групах і в різних країнах. Обсяги продажів об'єднаних підприємств у 2013 році орієнтовно становлять 7,4 мільярда долара США (5,5 мільярда євро). Після здійснення угоди з Merck & Co., Inc. ці обсяги збільшаться приблизно на 2,2 мільярда доларів. Це придбання дозволить Bayer зайняти друге місце серед лідерів з продажу безрецептурних лікарських засобів, поступившись місцем об'єднаному OTC-бізнесу компаній Novartis і GlaxoSmithKline. Після того як оголошене раніше створення спільного підприємства завершиться в 2015 році, при цьому залишивши позаду попереднього світового галузевого лідера Johnson & Johnson.

 

На даний момент Bayer займає лідируючу позицію в сфері OTC в Північній і Латинській Америці. Крім того, препарати компанії є лідерами в дерматології та лікуванні шлунково-кишкових захворювань - двох з п'яти найбільш важливих категорій безрецептурних препаратів. Компанія посіла друге місце з продажу препаратів, що застосовуються для лікування ГРЗ, алергії, і ГРВІ. Крім того Bayer продовжує займати друге місце з реалізації харчових добавок і третє місце з продажу анальгезуючих засобів.

 

Портфель безрецептурних препаратів, придбаний у компанії Merck & Co., Inc., в основному включає продукти, які застосовуються для лікування ГРЗ, алергії, і ГРВІ; продукти, що застосовуються в дерматології (включаючи сонцезахисні засоби); і для лікування шлунково-кишкових захворювань. Найбільш відомі бренди - Claritin™ (для усунення алергічних симптомів), Coppertone™ (сонцезахисні засоби), MiraLAX™ (для лікування шлунково-кишкових захворювань), Afrin™ (для лікування ГРЗ) і ці бренди поповнюють існуючий портфель OTC компанії Bayer, в який входять такі бренди, як: Aspirin™ і Aleve™ (знеболюючі засоби), Canesten™, Bepanthen™/Bepanthol™ (засоби, що застосовуються в дерматології), Supradyn™, One A Day™, Berocca™, Elevit™ Redoxon™ (полівітаміни) , Rennie™, Talcid™ (антациди), а також інші засоби для лікування кашлю та ГРЗ).

 

Вартість придбаного бізнесу становить 14,2 мільярда доларів США і включає суму, пов'язану з продажем Claritin™ і Afrin™ в країнах, де ці продукти реалізовуються тільки за рецептами.

 

Відповідно до очікувань Bayer, інтеграція напрямків діяльності забезпечить значну економію витрат, зокрема витрат на маркетинг і затрат на виробництво продукції - приблизно на 200 мільйонів доларів США до 2017 року. Згідно з прогнозами, доходи від об'єднання бізнесу внаслідок посилення комерційної присутності, і від ефективного використання великої глобальної інфраструктури Bayer в основних регіонах розвитку для впровадження брендів Merck за межами США до 2017 року складуть приблизно 400 мільйонів доларів США. В 2014-2015 рр. компанія Bayer має намір понести одноразові витрати в розмірі 0,5 мільярда доларів США на проведення угоди і об'єднання напрямків бізнесу. Зазначене придбання має забезпечити 2% додатково до основних доходів по акціях вже в перший рік після угоди.

 

Фінансування придбання здійснюється за рахунок проміжного кредиту, частина якого вже була погашена у вигляді двох гібридних облігацій на суму 3,25 мільярда євро. Bayer також планує випустити додаткові облігації для подальшого фінансування на ринку капіталу.
 
Інтеграції як старт для успішного подальшого розвитку

 

Новий безрецептурний бізнес Bayer об'єднав приблизно 2000 співробітників компанії Merck & Co., Inc. і 8800 - компанії Bayer. Завершення процесу інтеграції ознаменувало собою успішне подальший розвиток об'єднаного напрямки, яке почалося з призначення керівництва двох перших рівнів. «Наша мета - об'єднати наших професіоналів і можливості обох організацій», - говорить Еріка Манн (Erica Mann). Керуюча команда об'єднаної структури знаходитиметься в офісах Bayer в Уіппані, Нью-Джерсі (Сполучені Штати Америки); Базелі (Швейцарія); Шанхаї (Китай); Леверкузені (Німеччина), та Сінгапурі.

 

Bayer очікує отримання до 1,2 мільярда доларів США від стратегічної співпраці у фармацевтичній сфері

 

Тим часом стратегічне співробітництво між фармацевтичними компаніями Bayer і Merck & Co., Inc. у сфері виробництва та реалізації модуляторів розчинній гуанілатциклази (sGC) набирає обертів. Bayer планує розширити шляхи розвитку в сфері виробництва і реалізації препаратів для лікування кардіологічних захворювань. Це буде здійснено шляхом підписання міжнародної угоди про спільний розвиток та реалізації лікарських засобів, яка вже була схвалена відповідними антимонопольними органами. Merck & Co., Inc. здійснить платіж компанії Bayer в розмірі 2,1 мільярда доларів. Ця сума включає авансовий платіж в розмірі 1 мільярда доларів США, який підлягає сплаті відразу після завершення угоди, а також чергові платежі, розмір яких залежить від суми доходів, обмежуючись сумою 1,1 мільярда доларів США за подальші об'єднані продажу спільно розроблених речовин, включаючи препарати для лікування легеневої гіпертензії Adempas™ (ріоцігуат).

 

Bayer: наука заради кращого життя

Bayer - міжнародний концерн зі спеціалізацією в області охорони здоров'я, сільського господарства і високотехнологічних матеріалів. Як інноваційна компанія, Bayer задає тенденції розвитку наукоємних галузей. Продукти та послуги компанії спрямовані на благо людей і поліпшення якості життя. У той же час, група компаній прагне створювати цінність своєї продукції на основі впровадження інновації, економічного зростання і високої прибутковості. Bayer дотримується принципів сталого розвитку і виконує свої соціальні та етичні зобов’язання в якості корпоративного громадянина. В 2013 фінансовому році чисельність співробітників концерну склала 113 200 осіб, обсяг продажів - 40,2 млрд євро. Капітальні витрати склали 2,2 млрд євро, витрати на дослідження і розробки - 3,2 млрд євро.

 

В Україні компанія Байєр працює з 1992 року. Команда з понад 470 професійних співробітників працює для того, щоб представити свої знання та інновації в галузі фармацевтичних продуктів, засобів захисту рослин і високотехнологічних матеріалів. Додаткова інформація: www.bayer.ua
 
Контакти:
Олена Антонова