23 жовтня 2017

Українці — серед переможців Молодіжного аграрного саміту

Брюссель, 9 жовтня 2017 року — Найяскравіші молоді учасники Молодіжного аграрного саміту (Youth Ag-Summit) презентували свої проекти у сфері продовольчої безпеки, які профінансує компанія Bayer.


Винагороду отримали три проекти, в яких розглядаються питання щодо Цілей сталого розвитку ООН (SDGs), ґендерної рівності, якісної освіти та відповідального споживання й виробництва. Представник від України, Олександр Мазур, опинився в команді переможців, яка отримала фінансування в розмірі 10 000 євро.


Нагадаємо, що минулого тижня 100 яскравих молодих талантів віком від 18 до 25 років із 49 країн світу зібрались у Брюсселі (Бельгія), щоб взяти участь у третьому Молодіжному аграрному саміті. Цей захід, організований компанією Bayer, разом із двома бельгійськими асоціаціями молодих фермерів — Groene Kring (GK) і Fédération des Jeunes Agriculteurs (FJA), надав можливість молодим представникам розробити конкретні рішення для подолання однієї з найбільших проблем людства: як прогодувати населення планети, що постійно збільшується, у сталий спосіб.


Згідно з правилами, делегати саміту були поділені на групи, що складалися з десяти осіб. Спочатку учасники розробляли ідеї в команді, а вже потім представляли їх експертному журі та глядачам. Основними критеріями визначення переможців були доцільність, інноваційність та креативність.


«Я дуже радий бути серед переможців Молодіжного аграрного саміту, — коментує студент третього курсу Національного аграрного університету біоресурсів і природокористування Олександр Мазур. — Тема нашого проекту: «Гендерна нерівність». Багато хто вважає, що така тематика далека від вирішення проблем голоду, але, на мій погляд, ці дві теми досить тісно пов’язані між собою».



Ідея команди Олександра Мазура більшою мірою спрямована на африканські країни, де проблеми голоду та гендерної нерівності мають найгостріший характер. Учасники команди вважають, що відсутність жінок у сільському господарстві спричиняє нестачу продуктів харчування в сім’ї. Тому спершу команда переможців розглядала забезпечення продовольством членів сім’ї, а в подальшому — зростання сімейного господарства та продаж виробленої продукції сусідам, що дало б можливість забезпечити населення продуктами харчування за нижчими цінами. Адже багато людей в африканських країнах не мають доступу до продовольства.


«Наша ідея полягає в навчанні та подальшому фінансуванні жінок-підприємців в аграрному секторі. Адже більшість жінок не знаються на аграрному секторі. Вони гадають, що ця сфера придатна лише для чоловіків і через це бояться пробувати себе в цьому бізнесі, — пояснює Олександр Мазур. — Ми плануємо створити освітню онлайн-платформу, яка була б доступною навіть у віддалених куточках світу».


За його словами, таку онлайн-платформу також варто впроваджувати і використовувати в Україні, насамперед із ціллю популяризувати сільське господарство серед жінок та зруйнувати стереотипи, які склалися щодо аграрного сектора в Україні.


Для тих, хто не має доступу до Інтернету, учасники планують організувати навчання за допомогою освітніх локальних організацій.


Друге місце посів проект під назвою «Зміни в навчанні молодого покоління». Одним із наставників цієї групи була Іванна Бондарчук, керівник відділу розвитку та інновацій компанії Bayer. Переможці планують використати свій приз у розмірі 5000 євро для фінансування навчання та популяризації сільського господарства в школах. Молоді лідери в сільському господарстві мають на меті об’єднати звичайних споживачів та людей, які вирощують продукти харчування.
«Україна теж має можливість долучитися до цієї спільноти. І молоді аграрії зможуть не лише навчати й популяризувати аграрну сферу в Україні, а також матимуть доступ до спілкування з висококваліфікованими експертами з різних країн світу», — підкреслює Іванна Бондарчук.


На третьому місці — проект під назвою «Недосконалий вибір». Його розробники пропонують у формі мультфільмів популяризувати «негарні фрукти» серед школярів і таким чином покращити культурне сприйняття їжі, яка на перший погляд виглядає непривабливо, але не уступає за якістю. Команда отримала грант у розмірі 3000 євро для подальшого розвитку та реалізації свого проекту.


Крім того, делегати відвідали лекції відомих ораторів та організацій-партнерів, які надихнули учасників зробити "три маленькі речі" у своєму повсякденному житті, щоб сприяти підвищенню продовольчої безпеки. Делегати також відвідали Комітет регіонів ЄС та зустрілися з членами парламенту ЄС: Томом Ванденкенделаерома та Річардом Ашвостом для обговорення аграрної політики. Не менш хвилюючої подією тижня стало відвідування Hof ten Bosch, "Інноваційної ферми Bayer", яка розташована в бельгійському селі.


Про Groene Kring


Groene Kring (GK) — це асоціація молодих фермерів у Фландрії (Бельгія), яка налічує близько 3500 членів. GK об’єднує молодих фермерів за допомогою регулярних заходів і подій, організовує навчання підприємців та захищає інтереси молодих фермерів на регіональному, національному та міжнародному рівні. Дізнатися більше можна на сайті: www.groenekring.be.


Про Федерацію молодих фермерів (Fédération des Jeunes Agriculteurs)


Федерація молодих фермерів (La Fédération des Jeunes Agriculteurs, FJA) представляє молодих фермерів, які живуть і працюють у Валлонії (Бельгія). FJA представляє інтереси 2800 членів, виступаючи від їх імені на національному та європейському рівнях. У якості офіційної освітньої організації в галузі сільського господарства Федерація також організує навчальні курси. Дізнатися більше можна на сайті: www.fja.be.


Bayer: Наука заради кращого життя


Bayer — це міжнародна компанія зі спеціалізацією в галузі наук про життя, а саме охорони здоров'я та сільського господарства. Продукти та послуги компанії спрямовані на благо людей і покращання якості їхнього життя. Крім того, компанія прагне створювати цінності за рахунок інновацій, зростання та високої прибутковості. Компанія Bayer є соціально відповідальною й етичною компанією, яка дотримується визначених цінностей і приносить користь суспільству. Протягом 2016 фінансового року штат компанії налічував близько 115 200 осіб, а об’єм продажів становив 46,8 млрд євро. Капітальні витрати досягли 2,6 млрд євро, а витрати на дослідження та розробки — 4,7 млрд. євро. Вищезазначені показники також містять дані для підрозділу високотехнологічних полімерів, який 6 жовтня 2005 року вийшов на світовий фондовий ринок в якості незалежної компанії під назвою Covestro. Дізнатися більше можна на сайті www.bayer.com.


Про учасників міжнародного саміту, які представляли Україну


Олександр Мазур (м. Миронівка), студент 3-го курсу факультету аграрного менеджменту Національного університету біоресурсів і природокористування в місті Києві. Неодноразово брав участь у регіональних екологічних та історичних олімпіадах, де займав призові місця. Є членом і одним із засновників місцевої організації Green Town. Протягом 2014 та 2015 років навчався у Великобританії в Devon School of English. З 12 вересня поточного року Олександр Мазур проходить піврічне навчання за програмою обміну «Erasmus exchange» в університеті Фожда, що знаходиться в Італії. Крім того, Олександр є неодноразовим чемпіоном України з панкратіону та джиу-джитсу. Цікавиться розвитком і впровадженням новітніх технологій в аграрний сектор, а також розвитком сіл і невеликих міст за рахунок розвитку в них підприємництва, зокрема аграрного бізнесу.


Контакти для медіа в Україні:
Тетяна Мозгова, +38 044-220-33-00
Email: communication.ukraine@bayer.com


Прогнозні заяви

Цей прес-реліз може містити прогнозні заяви, що базуються на поточних припущеннях та прогнозах керівництва компанії Bayer. Різні відомі й невідомі ризики, невизначеність та інші фактори можуть призвести до істотних відмінностей між реальними майбутніми результатами, фінансовою ситуацією, розвитком чи продуктивністю компанії та оцінками, наведеними в цьому прес-релізі. Ці фактори містять ті, що обговорювалися в публічних звітах компанії Bayer, доступних на веб-сайті Bayer за адресою: www.bayer.com. Компанія не несе будь-якої відповідальності щодо оновлення цих прогнозних заяв чи їх відповідності майбутнім подіям або обставинам.