У кругосвітню подорож з дирижаблем Bayer

Довга подорож: дирижабль із логотипом Bayer і написаною великими літерами місією відправився в пункти призначення у багатьох частинах світу. Уперше його можна було побачити на Фінансовій конференції 2013 році. У ювілейному 2013 році дирижабль Bayer відправився в найбільші міста планети: Сідней, Нью-Йорк, Токіо, Ріо-де-Жанейро і Йоганнесбург.

Зображення величезного логотипа-хреста Bayer і місії «Bayer: Science For A Better Life» відправився у світове турне на 40-метровому дирижаблі.

Під час своєї кругосвітньої подорожі дирижабль розміром 40 метрів у довжину у всій красі продемонстрував логотип Bayer і місію «Science For A Better Life». На території Європи дирижабль зробив зупинки у Парижі, Барселоні та Римі.

Світове турне дирижабля стартувало у Сіднеї

 

Сідней був обраний серед багатьох міст світу, як відправна точка світового турне, яке почалося 21 березня. Покинувши Сідней, дирижабль відправився у ключові міста міжнародного значення, такі як Нью-Йорк, Рим і Токіо. Люди могли спостерігати за переміщенням дирижабля в мережі Інтернет та на Facebook.

Факти про дирижабль Bayer

Розміри і маса


  • Довжина – 41 метрів
  • Діаметр – 12,8 метрів
  • Об’єм – 3 000 кубічних метрів
  • Вага гондоли – 270 кілограмів
  • Вага оболонки – 220 кілограмів
  • Додатково встановлені резервуари пропану, нафти і газу
  • Максимальна злітна вага: 900 кілограмів

Швидкість

  • Максимальна швидкість 40 км/год
  • Може летіти, якщо швидкість приземного вітру становить до 20 км/год
    (12 вузлів/прапори майорять)

Управління

  • Пряма і зворотна тяга, утворена хвостовим двигуном потужністю 65 л.с.
  • Захисне покриття для пропелера з авіаційної сталі і алюмінію з екологічно нешкідливою двокомпонентною поліуретановою системою, що складається  з матеріалів для покриття виробництва Bayer: Bayhydrol™, Bayhydur™ і Desmodur
  • Шляхове управління, що забезпечується хвостовим оперенням (кермом) з управляючими тросами
  • Підйом забезпечується нагрітим повітрям, як у тепловому аеростаті

Гондола

  • Два місця для пілота, другого пілота і  2 пасажирів
  • Маса – 270 кг
  • Довжина – 4 метра, ширина – 1,80 метри і висота – два метри
  • Переднє вітрове скло виконане з Макролону
  • Корпус гондоли складається з безшовної тягненої авіаційної сталі
  • Ремені із кріпленням у п'ятьох точках, що прив'язуються
  • 4-лопатевий гвинт із волокнистого вуглепластику
  • Двотактний двигун Rotax потужністю 65 л.с.
  • 2-форсункова  грілка теплопродуктивністю 6 000 л.с.
  • Час роботи: 1 200 годин

Оболонка

  • Матеріал «Hyperlast», що складається з нейлонової тканини із силіконовим покриттям, масою 110 грамів на квадратний метр
  • 1 300 метрів тканини з нашитими літерами плюс 560 метрів тканини для хвостового оперення і стабілізаторів
  • 2 500 метрів швів
  • Час роботи: 800 годин

Безпека

• Сертифікований відповідно до вимог Європейського Агентства з авіаційної безпеки(EASA)

• Перед введенням в експлуатацію кожний дирижабль проходить програму льотних випробувань.

Місія дирижабля Байєр

Небесний посол – Інформація про будівництво дирижабля Bayer

Завдяки своєму величному дирижаблю компанія Bayer відсвяткувала свою 150-у річницю як на землі, так і в повітрі. Легке повітроплавання вимагає в першу чергу солідної якості виконання на землі. Для будівництва рами гондоли ювілейного дирижабля Ральф Кремер і Йоханнес Префрок з'єднали не менше 123 труб, виготовлених з авіаційної сталі. «Складніше всього працювати в точках з'єднання декількох труб. У цьому випадку, кінець труб повинен мати до п'яти добре пригнаних колін», – пояснює Кремер. Коли необхідна робота такої точності, різальної машини іноді буває недостатньо, і досвідчений монтувальник і пілот дирижабля змушені брати справу у свої руки. Протягом декількох тижнів вона перетворилася в елегантний дирижабль компанії Bayer. Завдяки цьому, компанію Bayer було видно в небі по усьому світу, у місцях розташування своїх найбільших підприємств – над будинком опери у Сіднеї, над горою Корковаду в Ріо і, навіть над Статуєю свободи в Нью-Йорку.

Кругосвітня подорож дирижабля

Кремер і його помічники обгорнули сталеві труби численними стропами для монтажу різних частин устаткування. Після цього, рама гондоли була передана для зварювання. «Існують особливі методи зварювання, які затверджені, як такі, що відповідають спеціальним вимогам безпеки в авіації», – пояснює Вольфганг Гасса, керівник підрозділу з Технічних продажів і виробництва компанії Gefa-Flug. Для синьо-зеленого дирижабля Bayer розроблений щільний графік: передбачалося, що льотне випробування відбудеться у січні. Дирижабль, прикрашений логотипом-хрестом Bayer і місією «Science For A Better Life» був урочисто запущений 28-го лютого на Весняній фінансовій конференції в Леверкузені. У березні дирижабль відвідав Сідней, де була запланована його перша поява.

Посол міжнародної інноваційної компанії

«Згідно з дослідженнями, повітряні кулі і дирижаблі користуються великою популярністю», – запевняє Гасса. Саме така місія дирижабля Bayer у ювілейному році компанії: привернути увагу, викликати позитивні емоції і розбудити інтерес до самого дирижабля і компанії Bayer у цілому. Це – небесний посол міжнародної інноваційної компанії.

 

Матеріал Макролон або покриття виробництва Bayer

«Компанія Bayer прийняла рішення на користь дирижабля оскільки, на відміну від повітряної кулі, яка залежить від теплових колон, він піддається контролю і може кружляти в небі», – говорить Соня Діверге, прес-секретар компанії Bayer. Дирижабль буде літати вранці перед сходом сонця, ввечері  після заходу, і в умовах тихої погоди. Для концерну Bayer безпека – основний пріоритет. Саме з цієї причини, обидва  пілоти будуть завжди на борту, на відміну від  загальноприйнятої практики експлуатації дирижаблів. Це означає, що два інші місця будуть завжди вільні під час всіх польотів.

Для покриття дирижабля був використаний знайомий усім матеріал виробництва Bayer: Макролон. Влаштування покриття представляло ще одну проблему, пояснює фахівець із внутрішнього оснащення Айхштедт: «У кабіні льотчика покриття на верхній і нижній частинах повинно мати різні кути вигину. Будь-яка деформація, навіть на пару міліметрів, призведе до незбігу отворів».

 

Після 2013 року дирижабль продовжить службу в якості  посла компанії Bayer

Як і фахівці з внутрішнього оснащення, швачка Аннет Зандер з компанії Gefa-Flug надала тканинну оболонку Bayer, виконавши більше 2 500 метрів швів на 1 300 метрах матеріалу, який прийняв форму дирижабля. Матеріал дуже тонкий, але при цьому надзвичайно стійкий до розривів. У той же час він покритий силіконом і дуже слизький. « Потрібно багато вміння, щоб акуратно зшити такий матеріал», – говорить Гасса. Фрау Зандер має такий досвід, оскільки вона дванадцять років пропрацювала  в компанії Gefa-Flug.

Як тільки тканинна оболонка дирижабля була готова, до справи приступили фахівці з нашивання  літер: логотип компанії Bayer з девізом «Science For A Better Life», а також напис «150 років» були спочатку приклеєні, а потім пришиті до оболонки. «Дуже складно накласти двомірний об'єкт на тривимірну основу», – відзначає Гасса.