Ювілейна виставка Bayer

Bayer відправився у світове турне: у 2013 році на честь 150-річчя компанії Bayer, інтерактивна виставка, що розповідає про досягнення компанії і про те, як їй вдалося покращити якість життя мільйонів людей у всьому світі, здійснила світове турне, яке охопило близько 30 міст у Європі, Америці, Азії, Африці і Австралії.  Ювілейна поїздка втілює в життя девіз компанії: «Science For A Better Life». Інтерактивна виставка покликана привернути увагу до актуальних проблем охорони здоров'я, сільського господарства і високотехнологічних матеріалів.

Виставка, що пробуджує цікавість: мультимедійна пересувна виставка поєднує в собі ігрові та інформативні елементи, що втілюють у життя досягнення компанії. Виставка представлена 21 стендом висотою до двох метрів. На кожному з них зображена велика літера. Усі разом вони складають місію компанії Bayer: « Science For A Better Life» (Наука в ім’я кращого життя). Кожна буква символізує собою тему, пов'язану з компанією Bayer: від букви «A», що означає «Aspirin» (Аспірин), «E», що означає «Energy Efficient Mobility» (Енергоеффективная мобільність) і до літери «S», що означає «Science» (Наука).

Особливість виставки полягала в тому, що до всіх експонатів можна і потрібно було торкатися руками – це мобільні стенди, які розповідають про досягнення інноваційних рішень Bayer. Наприклад, відвідувачі змогли взяти участь у вікторині на тему боротьби з комахами-шкідниками і бур'янами за допомогою продукції Bayer, також вставити правильні «цеглинки» у ДНК пшениці для того, щоб заблокувати ген стресу у рослини і зробити його більш стійким до зовнішніх факторів. Буква «C» означає здоров'я серцево-судинної системи. Особливе значення приділяється неймовірній силі серця, яке з кожним з 80 ударів на хвилину перекачує 200 мілілітрів крові у нашому організмі. Відвідувачі змогли попрацювати, стискаючи маленький м'яч. У такий спосіб можна було відчути, що навіть для такого елементарного руху серцю доводиться докладати  великих зусиль.


Пересувна виставка зробила більше 25 зупинок по усьому світу, у тому числі у найбільших містах, таких як Лондон, Париж, Берлін, Мехіко, Сан-Паулу, Сідней і Шанхай.