Підрозділ безрецептурних препаратів (Consumer Health)

Зростання та старіння населення світу є великою проблемою для системи охорони здоров'я. З цієї причини питання про самостійне лікування набуває все більшого значення для мільйонів людей.

Підрозділ безрецептурних препаратів (Consumer Health) вирішує цю проблему за рахунок переважно безрецептурних брендових препаратів (OTC) для лікування та профілактики захворювань та поліпшення загального самопочуття, надаючи клієнтам відповідні рішення для самостійного лікування. Наша стратегія націлена на завоювання сильної позиції на ринку безрецептурних препаратів, харчових добавок та іншої продукції для самостійного лікування у вибраних категоріях.

 

Підрозділ Consumer Health може спиратися на давні традиції на ринку безрецептурних препаратів. Він бере свій початок з 1899 року, коли було запущене виробництво Аспірину (Aspirin™), всесвітньо відомого знакового бренду компанії «Байєр».


Сьогодні підрозділ здійснює свою діяльність більш ніж в 100 країнах світу, маючи 18 виробничих дільниць і чотири центри досліджень та розробки продукції. Стратегії нашого розвитку спрямовані на розширення та зміцнення нашого асортименту продукції. Ми прагнемо досягти цього шляхом розробки нової продукції разом з новими лікарськими формами, складниками, інформацією про продукт, інноваційними формами упаковки та іншими видами інновацій. Ми також активно проводимо повторну класифікацію препаратів, що відпускаються за рецептом, як безрецептурних препаратів.

  • Бренди безрецептурних препаратів (OTC), харчових добавок та іншої продукції для самостійного лікування грають ключову роль для здоров’я людей.
  • Люди віком старше 65 років – це найбільш швидко зростаюча частина населення світу.
  • Існує гостра потреба забезпечення здорового життя та поліпшення загального самопочуття для всіх вікових груп.
  • Дисперсію пилку можна моделювати в лабораторії з дослідження алергії в Центрі розробки безрецептурних препаратів (Consumer Center) у Мемфісі, штат Теннессі. Венкат Венкатакрішнан (Venkat Venkatakrishnan, справа) контролює концентрацію пилку в лабораторії, яка призначена для 12 осіб.
zoom
Бренди безрецептурних препаратів (OTC), харчових добавок та іншої продукції для самостійного лікування грають ключову роль для здоров’я людей.

текст

 

В підрозділі Consumer Health ми співпрацюємо, щоб провести глобальну трансформацію – від лікування захворювань до просування здорового способу життя. Ми співпрацюємо, щоб допомогти кожному споживачеві жити кращим, більш здоровим життям за рахунок наукових інновацій, які покращують загальне самопочуття, лікують повсякденні нездужання та попереджають захворювання».

- Еріка Манн (Erica Mann), Член Правління «Байєр АГ» (Bayer AG) та Керівник підрозділу Consumer Health

 

Посилення конкуренції за увагу споживача в поєднанні з триваючою консолідацією галузі та каналів дистрибуції вимагають більш сильного акценту на створенні бренду, розширенні ринків та застосування інновацій, орієнтованих на клієнтів. Для сприяння органічному зростанню наших основних брендів, таких як Кларитин (Claritin™), Аспірин (Aspirin™), Бепантен (Bepanthen™), Канестен (Сanesten™), Алка-Зельцер (Alka-Seltzer™), Елевіт (Elevit™) і Супрадин (Supradyn ™), ми інвестуємо в інноваційну продукцію та розширення географічної присутності.

 

Ми також плануємо вибірково використовувати можливості зовнішнього зростання, що виникають за рахунок прогресивної консолідації галузі безрецептурних препаратів, з метою розширення нашої присутності у категоріях стратегічного інтересу та на ринках шляхом придбання активів.

 

Більше інформації про підрозділ Consumer Health компанії «Байєр» на сторінці www.consumerhealth.bayer.com